میزبانی قهرمانان به جای شکست دادن هیولاها: شاخه های D&D در اینجا بسیار کاهش یافته است

آیا به یک بازی رومیزی فانتزی از دنیای Dungeons & Dragons علاقه دارید؟ پس نباید این پیشنهاد آمازون را از دست بدهید.

آیا در Hero Quest یک بربر یا جادوگر بودید و اکنون به دنبال مکانی گرم و اجتماعی هستید که غذا و نوشیدنی را فراهم کند؟ سپس باید نگاه دقیق تری به بازی تخته ای “Dungeons & Dragons – The Yawning Portal” بیندازید. در اینجا شما سرسپردگان جادوگران بد را کتک نمی زنید، بلکه از آنها مراقبت می کنید مهمانان شما مانند پارکبان هستند با غذاهای گوشتی و خوشمزه که بسته به منوی قهرمان متفاوت است. این بازی در حال حاضر با تخفیف در آمازون در دسترس است.

Dungeons & Dragons: Yawning GateDungeons & Dragons: Yawning Gate

Dungeons & Dragons: Yawning Gate

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در 26 ژوئن 2024 در 3:01 بعد از ظهر

هنوز فیلم «دنجون و اژدها – افتخار در میان دزدها» را ندیده اید؟ مجله همکار ما kino.de دوباره تریلر فیلم را برای شما آماده کرده است.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves | تریلر آلمانی شماره 3

“Dungeons & Dragons – Yawning Gate”: در مورد چه چیزی صحبت می کنید؟

همانطور که در ابتدا توضیح داده شد، شما به عنوان یک صاحب بار مانند خودتان عمل می کنید کلاسیک از بازی های نقش آفرینی عالی شناخته شده. به هر حال، اگر با “میخانه ها در تیفن تال” آشنا هستید، باید از نقطه نظر کاملاً عینی احساس کنید که در خانه هستید.

با این حال، “Dungeons & Dragons – The Yewning Portal” همه چیز در مورد غذا است. شما به قهرمانان و ماجراجویان زیادی با خواسته های مختلف خدمت می کنید. ماموریت شما این است … درخواست ها مرتب شده اند تا حد امکان شرایط لازم را برآورده کند و در نتیجه امتیاز جمع آوری کند. هر چه بهتر دستور را اجرا کنید، امتیاز بیشتری در حساب خود خواهید داشت. وظایف اضافی وجود دارد که بازی را کامل می کند و از طریق آنها امتیاز پیروزی بیشتری کسب می کنید.

Dungeons & Dragons – Thewning Portal برای چه کسی مناسب است؟

به خصوص اگر از طرفداران پر و پا قرص «Dungeons & Dragons» هستید، بازی رومیزی «Dungeons & Dragons – The Yawning Portal» باید برای شما عالی باشد. البته شما به طور کلی می توانید بازی را برای همه انجام دهید دوستداران بازی های نقش آفرینی در دایره دوستان خود در قالب یک هدیه.

علاوه بر این، سطح دشواری بالا نیست، حتی مبتدیان بازی های رومیزی باید به خوبی با هم کنار بیایند. در نهایت نگین ها و خوراکی های رنگارنگ سفره را رنگی می کنند و جذابیت خاص خود را دارند. بازی هایی مانند “آزول” این را به خوبی نشان داده است. مخزن خود را بالا ببرید!

گیگا توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع