فولکس واگن خداحافظی کرد: دو مدل کنسل شد

فولکس واگن طیف گسترده ای از مدل های مختلف خودرو را ارائه می دهد تا این شرکت بتواند خودروی مناسب را به بیشترین تعداد ممکن ارائه دهد. اما اکنون این شرکت در حال تمیز کردن و حذف دو مدل از کاتالوگ است. یکی از آنها تنها هفت سال سن دارد.

VW خط را ترسیم می کند: آرتئون بالاخره بازنشسته می شود

در حالی که گلف امسال پنجاهمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد، فولکس واگن تنها پس از 9 سال آرتئون را دفن می کند. این گروه تصمیم گرفت فروش این سدان را از سال 2023 متوقف کند. از آن زمان، Arteon فقط به عنوان یک استیشن در دسترس بوده است. اما به نظر می رسد که این نسخه به زودی راه دودو را طی خواهد کرد.

جانشینی برای شوتینگ بریک Arteon در حال حاضر معرفی نشده است، بنابراین می‌توان فرض کرد که فولکس‌واگن این مدل را در سال 2026 بدون جانشین دفن خواهد کرد. مشخص نیست که چرا این شرکت از این مدل پریز کرده است. با این حال، ما فرض می کنیم که تقاضا بسیار کم است. وقتی مدل استیشن واگن Arteon را که در عکس مقاله نشان داده شده است در نظر بگیرید، این امر به ویژه تلخ است. فقط 2020 به بازار آورده شد.

علاوه بر آرتئون، فولکس واگن نیز با آن خداحافظی می کند نسخه قابل تبدیل T-Roc – به این ترتیب عصر خودروهای کانورتیبل پس از 75 سال به پایان رسید.

نسخه کانورتیبل T-Roc نیز در حاشیه قرار می گیرد. (منبع تصویر: IMAGO/Pixsell)

فولکس واگن T-Cross، Taigo و Polo را برای مدت طولانی تری نگه می دارد

فولکس واگن قبلاً برنامه ریزی کرده بود که T-Cross را به عنوان نسخه جدید در سال 2026 عرضه کند، اما به نظر می رسد این طرح به تعویق افتاده است. متغیر فعلی برای مدت طولانی تری در برنامه باقی می ماند -همین مورد در مورد تایجو نیز صدق می کند.

طرفداران پولو نیز باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا نسخه بعدی این خودروی کوچک وارد بازار شود. در واقع انتظار می رفت مدل جدید امسال عرضه شود، اما فولکس واگن اکنون تصمیم گرفته است تا چند سال دیگر به تولید پولو فعلی ادامه دهد. فقط تغییر: مدل هایی با گیربکس دستی در آینده تولید نخواهند شدبه منظور رعایت الزامات استاندارد یورو 7.

موفقیت کامل برای فولکس واگن:

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع