فقط با یک تنظیم آیفون خود را فوق العاده سریع کنید

آیا آیفون شما کندتر و کندتر می شود یا به اندازه کافی برای شما سریع نیست؟ سپس باید این تنظیمات و همچنین جادوگران رایج را نیز بشناسید.

برای راه‌اندازی و اجرای مجدد آیفون کند، مراحل معمولی وجود دارد: می‌توانید حافظه پنهان خود را در سافاری پاک کنید، برنامه‌های خود را مرتب کنید، یا محتوای گوشی مانند عکس‌ها یا تاریخچه پیام‌ها را حذف کنید. با این حال، این هیچ مزیتی در برابر عملکردی که اپل در برخی دستگاه‌ها تعبیه کرده است ندارد: دستگاه‌های قدیمی‌تر اپل به گونه‌ای تنظیم شده بودند که عملکرد به مرور زمان کاهش می‌یابد. این کار از تمام شدن ناگهانی باتری جلوگیری می کند. اما کاربران به هیچ وجه مشتاق این موضوع نبودند، به همین دلیل است که یک سوئیچ برای تنظیم قدرت اعمال شده خود ساخته شد. همین امر در مورد آنها نیز صدق می کند سرعت جنبش در آیفون. آیا قبلاً می دانستید؟

آیفون خود را فوق‌العاده سریع بسازید: در اینجا نحوه انجام این کار آمده است

همانطور که از ویدیوی TikTok @itricksmark می بینید، فقط چند مرحله سریع طول می کشد:

  1. ابتدا تنظیمات خود را باز کنید (“تنظیمات”).
  2. سپس به Accessibility بروید.
  3. در اینجا شما حرکت (“حرکت”) را انتخاب می کنید.
  4. اکنون حرکت را کاهش می دهید (“Reduce Motion”). اگر این گزینه غیرفعال باشد، چندین مورد در رابط کاربری فعال می شود. اگر دوباره آن را روشن کنم، همه چیز کمی سریعتر پیش می رود.

در این ویدیو همه چیز جدید در مورد آیفون 15 را خواهید آموخت:

آیفون 15: این جدید است

آیفون را سریعتر کنید: چه چیز دیگری کمک می کند

اگر آیفون شما هنوز نمی‌خواهد سریع‌تر کار کند، ممکن است به این دلیل باشد که ممکن است باگ داشته باشد به روز رسانی جدید از اپل. اگر گوشی خود را به آخرین نسخه iOS مانند iOS15 به روز کنید، باگ ها و باگ های موجود قابل رفع هستند. البته در مورد برنامه هایی که در اجرای آنها مشکل دارید نیز همین امر صدق می کند. باید مرتباً به‌روزرسانی‌های موجود را بررسی کنید تا تلفنتان همیشه بهترین عملکرد را داشته باشد.

گیگا توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع