سیلوستر استالونه افراد مورد علاقه آشکاری دارد

فیلم‌های «رمبو» برای استالونه جایگاه کالتی پیدا کردند و طرفداران زیادی ایجاد کردند. جان رمبوی جدید برای دنباله های احتمالی مورد نیاز است.

سال 1982 است و اولین فیلم “رمبو” نور را می بیند. پس از نزدیک به چهار دهه، «رمبو: آخرین خون» آخرین و پنجمین فیلم وارد سینماها شد. اما این کافی نیست. اگر سریال به شکلی، چه به عنوان پیش درآمد یا بازسازی، ادامه یابد، سیلوستر استالونه نقش مورد علاقه خود را برای نقش کهنه سرباز ویتنام اعلام کرده است. با ما خواهید فهمید که چه کسی باید باشد و چه کسی در ابتدا قرار بود نقش جان رمبو را حتی قبل از استالونه بازی کند.

ویدیوی همکاران ما را در kino.de تماشا کنید و متوجه شوید که چه کسی از جان رمبو مرگبارتر است:

هشت شخصیت مرگبار از بزرگترین فرنچایزهای اکشن

هشت شخصیت مرگبار از بزرگترین فرنچایزهای اکشن

جانشین رمبو چه کسی باید باشد؟

مورد علاقه استالونه کسی نیست جز رایان گاسلینگ جذاب و خوش قیافه که اخیراً در فیلم اقتباسی لایو اکشن «باربی» برای ایفای نقش کن بازی کرده است. بله، درست خواندید، همانطور که نماد “راکی” و “رمبو” در مصاحبه ای در برنامه “Tonight Show” جیمی فالون بیان کرد. گاسلینگ قرار است جانشین «رمبو» باشد..

گاسلینگ به نوبه خود یکی از طرفداران پرشور One Man Army است و از مدرسه به خانه فرستاده شد زیرا لباس “رمبو” را بر تن داشت. استالونه تاکید کرد که چقدر مهم است که میراث خود را در دستان کسی بگذارد که همدلی زیادی با این نقش داشت و بنابراین او بازیگر کین را انتخاب کرد. چه در نهایت یک پیشنهاد جدی باشد یا نه، مطمئناً خوشحال خواهیم شد که فیلم دیگری از «رمبو» را ببینیم و مشتاقیم ببینیم چه کسی نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

چه کسی در ابتدا قرار بود نقش رمبو را بازی کند؟

هنگامی که اولین فیلم «رمبو» در حال برنامه ریزی بود، استالونه که اکنون در نقش ارتش تک نفره ضروری است، حتی در فهرست نهایی حضور نداشت. در ابتدا قرار بود نقش جان رمبو را مشهورترین بازیگران هالیوود از جمله کلینت ایستوود، رابرت دنیرو و استیو مک کوئین بازی کنند. برخی این نقش را نپذیرفتند، در حالی که برخی دیگر در نهایت پیرتر از آن بودند که فیلمساز باشند. در حال حاضر، برنده دو دوره اسکار باقی مانده است داستین هافمناو همچنین نقش را به این دلیل که فیلم بیش از حد وحشیانه و خونین خواهد بود، رد کرد. آخرین اما نه کم‌اهمیت، استالونه، که در آن زمان با فیلم‌های «راکی» شناخته می‌شد، پیروز شد و نشان شخصی خود را در مجموعه «رمبو» گذاشت.

گیگا توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع