سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری عظیمی را به گوشی‌های اندرویدی قدیمی ارائه می‌کند

سامسونگ در حال حاضر بسیاری از گوشی های هوشمند خود را با به روز رسانی نرم افزار اصلی به One UI 6.1 آورده است. با این حال، هنوز برخی از مدل های موجود هستند که در سال های اخیر فروش بسیار خوبی داشته اند. تا کنون، این شامل گلکسی A52 5G می‌شود که در ابتدای سال 2021 عرضه شد. اگرچه این تلفن همراه بیش از سه سال است که وجود دارد، اما اکنون به‌روزرسانی بزرگ دیگری دریافت می‌کند.

سامسونگ الکترونیک

Samsung Galaxy A52 5G به روز رسانی One UI 6.1 را دریافت می کند

اگر امروز هنوز از گلکسی A52 5G استفاده می‌کنید و قبلاً به Galaxy A55 (تست) تغییر نداده‌اید، توسط سامسونگ پاداش خواهید گرفت. انتظار طولانی برای به روز رسانی One UI 6.1 به پایان رسیده است. این شرکت کره جنوبی اکنون به روز رسانی اصلی نرم افزار را برای دانلود در دسترس قرار می دهد و تلفن های همراهی که بیش از سه سال از عمر آنها می گذرد را به روز خواهد کرد. طبق گفته SamMobile، عرضه در ابتدا در ایالات متحده و کانادا آغاز خواهد شد. کشورهای دیگری مانند آلمان نیز به زودی از این روند پیروی خواهند کرد.

با One UI 6.1، یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ با بهینه‌سازی‌های زیادی دریافت می‌کنید که Galaxy A52 5G را به‌روزرسانی می‌کند، اما هیچ عملکرد هوش مصنوعی در Galaxy AI وجود ندارد. اما این امر در مورد همه تلفن های همراه سری A صدق می کند، حتی آخرین گلکسی A55 نیز بدون آن کار می کند. عملکردی که به شما امکان می دهد از کاغذدیواری تمام سطح روی صفحه نمایش همیشه روشن استفاده کنید نیز وجود ندارد. این فقط در مدل های جدیدتر موجود است. اما حتی بدون ویژگی های جدید، تلفن های همراه با به روز رسانی به طور قابل توجهی ارتقا یافته اند.

در اینجا نحوه استفاده بیشتر از تلفن خود آورده شده است:

نکات سامسونگ برای مبتدیان: این تنظیمات را تغییر دهید!

سامسونگ همچنان جدیدترین گوشی های هوشمند را ارائه می دهد

چند هفته گذشته برای سامسونگ کار آسانی نبوده است. این شرکت نه تنها مجبور شد به روز رسانی را روی One UI 6.1 توزیع کند، بلکه به روز رسانی ماه می را نیز منتشر کرد. این را نمی توان مرتبط کرد زیرا توسعه سطح خیلی زودتر شروع شد. ممکن است به تعویق انداختن به‌روزرسانی امنیتی ماهانه به منظور پایبندی به برنامه زمان‌بندی آسان‌تر باشد.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع