سامسونگ بزرگترین نقطه انتقاد را با گلکسی اس 24 FE حذف کرده است

اولین تصاویر از Samsung Galaxy S24 FE به بیرون درز کرد. یک نکته وجود دارد که طرفداران سامسونگ را خوشحال می کند: حاشیه های صفحه نمایش بسیار نازک. اما در همه جنبه ها وجود ندارد.

اولین تصاویر از Samsung Galaxy S24 FE به بیرون درز کرد

در حالی که فروش تلفن های هوشمند S معمولی سامسونگ در ابتدای سال آغاز می شود، این شرکت با مدل های بسیار ارزان تر FE خود کمی بیشتر طول می کشد. شایعات در حال حاضر Galaxy S24 FE را در نظر گرفته است در تابستان یا اوایل پاییز 2024 این می تواند نشان دهد – به هر حال، سامسونگ تمام موانع را برای این کار کنار گذاشته است.

اعلام رسمی هنوز در انتظار است، اما هنوز اطلاعات و شایعات زیادی وجود دارد. این همان چیزی است که OnLeaks از داخل صنعت معروف در توییتر گفت تصاویر برتر گلکسی اس 24 FE یک نشت:

چیزی که بلافاصله توجه را جلب می کند: به نظر می رسد حاشیه های ضخیم نمایشگر سری FE در Galaxy S24 FE متعلق به گذشته باشد. لبه های سمت چپ، راست و بالا را ببینید به طرز شگفت انگیزی تنگ خارج از محل. بنابراین، سامسونگ از انتقادات عمده ای که به تلفن های همراه FE وارد شده است خلاص شده است. فقط چانه نمایشگر در پایین هنوز خیلی ضخیم به نظر می رسد.

Samsung Galaxy S23 FESamsung Galaxy S23 FE

Samsung Galaxy S23 FE

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در 20 ژوئن 2024 در 6:14 بعد از ظهر

Galaxy S24 FE: اطلاعات فنی نیز به بیرون درز کرد

علاوه بر اولین تصاویر، اطلاعاتی در مورد سخت افزار داخلی سامسونگ گلکسی اس 24 FE نیز وجود دارد. بنابراین صفحه نمایش باید غنی باشد 6.65 اینچ رشد می کند. همچنین انتظار می رود سامسونگ رم را ارتقا دهد. به جای 8 گیگابایت رم باید باشد 12 گیگابایت استفاده می کند.

با توجه به صفحه نمایش بزرگتر، S24 FE به طور کلی باید کمی بزرگتر از مدل قبلی خود باشد. ابعاد 162*77.3 میلی متر مورد بحث است. با این حال، S24 FE باید نازک تر باشد – فقط 8 میلی متر ضخامت. این به احتمال زیاد تراشه است اسنپدراگون 8 نسل دوم استفاده می شود که قبلاً به عنوان SoC در Galaxy S23 کار می کرد.

ما به شما خواهیم گفت که گلکسی S23 FE فعلی چگونه عمل می کند:

باید دید آیا اطلاعات مربوط به Galaxy S24 FE درست است یا خیر. تا زمانی که سامسونگ این گوشی را رسما معرفی نکند، اطلاعات بیشتری نخواهیم داشت.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع