سامسونگ با Galaxy S25 Ultra امکانات کاملا جدیدی ایجاد می کند

سامسونگ چند ماه پیش گوشی های هوشمند گلکسی اس 24 را عرضه کرد، اما این شرکت در حال حاضر سخت در حال کار بر روی جانشینان است. به طور خاص گلکسی اس 25 اولترا می تواند به چیزی دست یابد که گوشی های هوشمند فعلی به طور کامل در انجام آن ناکام مانده اند. همه چیز در مورد عملکرد در بازی ها به لطف تراشه جدید کوالکام است.

سامسونگ الکترونیک

Samsung Galaxy S25 Ultra با عملکرد GPU بسیار بالاتر

گوشی‌های هوشمند هر سال سریع‌تر و سریع‌تر می‌شوند و عملکرد گرافیکی بیشتری ارائه می‌دهند. با این حال، بسیاری از بازی ها با وضوح بالا در تلفن های همراه اجرا نمی شوند. این ممکن است با Galaxy S25 Ultra و Snapdragon 8 Gen 4 تغییر کند. طبق آخرین اطلاعات، می تواند بازی‌هایی مانند Genshin Impact با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت Full HD به جای HD اجرا می‌شوند. بسیاری از گوشی های هوشمند حتی نمی توانند به سرعت 60 فریم در ثانیه در وضوح HD دست یابند و سامسونگ می خواهد با تراشه جدید با وضوح Full HD این امکان را فراهم کند (منبع: SamMobile).

Genshin Impact یک نمونه فوق العاده است که از نظر گرافیکی سخت است و به عملکرد GPU زیادی نیاز دارد. سایر بازی‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌توانند فریم‌های بیشتری در ثانیه با وضوح بالاتر تولید کنند و شاید از پتانسیل کامل نمایشگر 120 هرتزی استفاده کنند. در نهایت، مهم است که عملکرد بالا در طول زمان حفظ شود و GPU در حالت گاز قرار نگیرد. تراشه جدید کوالکام احتمالاً عملکرد خوبی خواهد داشت.

در این ویدیو، گوشی فعلی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا را به شما معرفی می کنیم:

بهترین تلفن همراه؟  Samsung Galaxy S24 Ultra دیده شد

تولید کنندگان دیگر نیز سود می برند

بر اساس اطلاعات فعلی، سامسونگ احتمالا از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 تنها در اروپا در گلکسی اس 25 اولترا استفاده خواهد کرد. شیائومی 15 می تواند اولین نگاهی به عملکرد بالا داشته باشد. گفته می شود این شرکت چینی اولین سازنده گوشی های هوشمند است که اجازه نصب تراشه کوالکام را پیدا می کند. انتظار می رود این تلفن همراه تنها چند ماه دیگر در چین معرفی شود. انتظار نمی رود آلمان تا سال 2025 از این تراشه جدید بهره مند شود.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع