زیر 25000 یورو: هیوندای Mini-E-SUV جدید همه قوانین را زیر پا می گذارد

هیوندای خودروی کوچک الکتریکی جدید اینستر را معرفی کرد. علیرغم ابعاد جمع و جور آن، باید برای ویژگی های سخاوتمندانه خود امتیاز کسب کند. قیمت آن نیز جالب است: قیمت خودروی الکتریکی کمتر از 25000 یورو است.

هیوندای اینستر را معرفی کرد: کوچک و ارزان

با اینستر، هیوندای فقط یکی دارد یک خودروی برقی که در فرم کوچکی ارائه شده استچه کسی با وجود ابعاد کوچکش می خواهد با ویژگی های بسیار شگفت زده کند. قیمت این خودرو کمتر از 25 هزار یورو خواهد بود اما سازنده هنوز قیمت خاصی را تعیین نکرده است.

هیوندای اینستر را معرفی کرد دو گزینه باتری متفاوت با ظرفیت 42 یا 49 کیلووات در ساعت. قدرتمندترین نسخه در 10.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن به 150 کیلومتر در ساعت می رسد. برد بستگی به باتری دارد تا 350 کیلومتر. به ویژه کاربردی: به گفته سازنده، به لطف عملکرد شارژ سریع، باتری می تواند تنها در 30 دقیقه از 10 تا 80 درصد شارژ شود.

هیوندای اینستر با 3.83 متر طول و 1.61 متر عرض، تنها فضای زیادی را اشغال می کند. فضای کوچک در خیابان، اما ترکیبی از فناوری و راحتی مدل های بزرگتر در طراحی جمع و جور خود است. صندلی‌های تاشو حتی در صورت لزوم آن را به یک کارت‌بازی تبدیل می‌کنند. که در نسخه پنج صندلی اینستر فضای داخلی را می توان از طریق صندلی های کشویی برای ایجاد حجم صندوق عقب تا 1059 لیتر استفاده کرد.

دو نسخه از Inster برای انتخاب وجود دارد: Basic و Thing کراس اوور مدل بالا با ریل سقف اضافی و عناصر طراحی. هیوندای هنوز سطح پایینی از علاقه خود را به موارد استاندارد و موارد مشمول هزینه اضافی حفظ می کند. اما آنچه مسلم است اینست که امکانات رفاهی مدرنی مانند چراغ های جلو LED و رینگ های آلومینیومی اختیاری خواهد داشت (منبع: هیوندای).

ویدیو: بهترین خودروهای زیر 15 هزار یورو.

هیوندای اینستر: راه اندازی بازار هنوز مشخص نیست

هنوز مشخص نیست دقیقا چه زمانی اینستر وارد بازار می شود. همچنین مشخص نیست که این خودروی الکتریکی کوچک واقعاً چقدر هزینه خواهد داشت. هدف هیوندای زیر 25000 یورو است، اگرچه این احتمالاً فقط نسخه اصلی است.

منبع