حتی گیمرهای هاردکور نیز دندان خود را در این 29 بازی بسیار چالش برانگیز فرو خواهند برد

آیا سفر به اورشلیم را هنوز به یاد دارید؟ نبرد تلخ برای آخرین صندلی؟ اشک؟ عصبانیت؟ توپ؟ همه اینها را فراموش کن – سفر به اورگان بسیار دشوارتر است. حداقل در بازی The Oregon Trail.

به ندرت هیچ بازیکنی این عنوان را به درستی به پایان رساند، فقط به این دلیل که دختر کشاورز آنی دوباره بر اثر بیماری درگذشت. سخت ترین بازی را می توان در ردپای اولین مهاجران آمریکا یافت.

سفر در سراسر کوه های راکی ​​به اورگان نیاز به تصمیمات جدی دارد: آیا بهتر است اینجا ساکن شوید یا جای دیگری؟ آیا در آن نقطه از رودخانه عبور می کنید یا چند مایل به بالادست حرکت می کنید؟ آیا در اینجا ماهیگیری می کنید و واقعاً چه مسیری را طی می کنید؟ Oregon Trail یکی از اولین بازی های شبیه سازی است. در سال 1971 توسعه یافت و تا سال 1995 گسترش یافت. در ابتدا توسط معلمان دانشجو در کالج کارلتون برای نشان دادن خطرات مسیر اورگان بر روی یک پردازنده مرکزی توسعه یافت.

از آن زمان، مردم دائماً به این فکر می کنند که آیا غذای کافی وجود دارد، وضعیت سلامتی ساکنان بیمار چگونه است و چگونه نمی توان از خود در برابر دزدان دفاع کرد زیرا گلوله کافی برای تفنگ قدیمی وجود ندارد. اغلب اتفاق می افتد که کل گروه در طول مسیر ضعیف می شوند و در نهایت می میرند. از آنجایی که بازی نیاز به برنامه ریزی زیادی دارد و در عین حال بسیار غیرقابل پیش بینی است، The Oregon Trail سخت ترین چالش در تاریخ بازی است.

The Oregon Trail در سال 1995 برای ویندوز و مک منتشر شد برای دانلود رایگان منتشر شد او بود.

منبع