توسعه دهندگان از آخرین برگ برنده خود استفاده می کنند

از زمانی که Baldur’s Gate 3 در سال 2023 منتشر شد، این بازی بسیاری از بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده است. اکنون استودیو Larian با یک پچ جامع غافلگیر می کند که بسیاری از بازیکنان را خوشحال می کند.

Baldur’s Gate 3: پشتیبانی رسمی مود در راه است

CD Projekt RED اخیراً پشتیبانی رسمی مود را برای The Witcher 3 منتشر کرده است تا بتوانند محتوای جدیدی را حتی پس از سال‌ها کار روی جانشین بازی ارائه کنند. این استودیو اعلام کرد، توسعه‌دهنده و ناشر Larian Studios نیز از آستین خود برای Baldur’s Gate 3 بیرون می‌کشد. تصحیح 7 که در.

پچ 7 قرار است در ماه سپتامبر منتشر شود و شامل «اصلاحات، بهبود کیفیت زندگی و موارد دیگر» باشد. جعبه ابزار رسمی فراهم کردن بستری که به طرفداران با استعداد اجازه می دهد تا ایده های خود را به اشتراک بگذارند. در حال حاضر، پشتیبانی از مود فقط برای بازیکنان رایانه شخصی در دسترس خواهد بود، اما این استودیو در حال کار بر روی امکان پشتیبانی از پلتفرم های دیگر مانند کنسول های مک، پلی استیشن و ایکس باکس در آینده است (منبع: لارین استودیو).

استودیو اینجا برای اجرا راه اندازی شده است Mod.io. این نرم افزار “پشتیبانی مودها را برای همه پلتفرم ها فراهم می کند و زیرساخت های لازم را برای دانلود مودها در رایانه شخصی و کنسول، مدیریت مدهای آپلود شده، ارائه راهنماها و اطمینان از تعدیل محتوا برای محافظت از جامعه فراهم می کند.”

اگر می خواهید همه چیز را قبل از انتشار در ماه سپتامبر آزمایش کنید، در ماه جولای این فرصت را خواهید داشت. استودیو یکی دارد مرحله بتا بسته اعلام. این به حدود 1000 بازیکن محدود است، اما هر بازیکن رایانه شخصی می تواند ثبت نام کند.

هنوز Baldur’s Gate 3 را بازی نکرده اید؟ دریافت اولین برداشت:

Baldur’s Gate 3: Launch Trailer

دروازه بالدر 4 نیست؟

استودیو لاریان ماه ها پیش اعلام کرد که … شما دروازه بالدور را تمام کرده اید او در آینده خود را وقف پروژه دیگری خواهد کرد. این می تواند به معنای پایان مجموعه بازی های نقش آفرینی محبوب باشد – اما هنوز روزنه ای از امید وجود دارد (منبع: PCGamer).

پس از موفقیت بزرگ، به نظر نمی رسد Hasbro هنوز نمی خواهد برند خود را کنار بگذارد. شرکت در حال حاضر به دنبال فرصت ها هستند و توسعه دهنده که مسئولیت خواهد داشت. یکی همچنین امیدوار است که 25 سال دیگر طول نکشید تا قسمت بعدی منتشر شود. با این حال، هنوز جزئیات بیشتری یا اعلام رسمی وجود ندارد (منبع: PCGamer).

منبع