به جای 40 یورو، اکنون به صورت رایگان در استیم: استراتژی موفق Dust off Fantasy به صورت رایگان

برای مدتی کوتاه، استیم به شما یک موفقیت استراتژیک ارائه می‌کند که معمولاً باید ۴۰ یورو برای آن بپردازید – Warhammer 40,000: Gladius – Relics of War فقط برای طرفداران سری‌های فانتزی ارزشش را ندارد.

در سال 2018، Warhammer 40,000: Gladius – Relics of War – توسط ناشر Slitherine منتشر شد. یک استراتژی فانتزی موفق شهرت خوبی در جامعه به دست می آورد. اگر تا به حال از بازی پیشی گرفته اید، در حال حاضر می توانید آن را به صورت رایگان در استیم دریافت کنید.

Warhammer 40,000: Gladius – Relics of War را به صورت رایگان در استیم دریافت کنید

در Warhammer 40,000: Gladius – Relics of War، شما درگیر جنگ جاری برای سیاره Gladius Primus خواهید شد. با Astra Militarum، Space Marine، Orks و Necrons، چهار طرف بی امان برای منابع سیاره مبارزه می کنند و می توانید به تیم خود کمک کنید تا پیروز شود. را گیم پلی نوبتی نیاز به تفکر استراتژیک دارد -شما باید منابع را استخراج کنید و فناوری ها را توسعه دهید و در عین حال روحیه نیروهای خود را بالا نگه دارید و البته مخالفان خود را تضعیف کنید.

تریلر Warhammer 40,000: Gladius – Relics of War را اینجا ببینید:

دمو Warhammer 40,000: Gladius – Warhammer Edition

دمو Warhammer 40,000: Gladius – Warhammer Edition

در استیم، Warhammer 40,000: Gladius – Relics of War می‌تواند بازبینی بسیار مثبتی دریافت کند – این نتیجه‌ای است که بیش از 10800 بازیکن به آن رسیده‌اند. انتقاد اصلی، سیاست محتوای دانلودی (DLC) بازی است که به دلیل آن محتوای خاصی باید جداگانه خریداری شود. تا زمانی که بازی پایه به صورت رایگان در دسترس است، این ناراحتی نباید خیلی بزرگ باشد. شما هنوز آن را دارید تا 30 می 2024 ساعت 7 بعد از ظهربرای دریافت استراتژی به صورت رایگان (مشاهده در Steam).

Warhammer 40,000: Gladius - Aftermath of War

Warhammer 40,000: Gladius – Aftermath of War

استودیو الوکیل

تخفیف استیم برای طرفداران Warhammer

اگر نمی‌توانید از دنیای Warhammer سیر شوید، در حال حاضر می‌توانید برخی از بازی‌های دیگر این سری را با قیمت‌های تخفیف‌خورده در Steam دریافت کنید. به عنوان مثال، برای سرگرمی استراتژیک تر، می توانید بخش های جداگانه از سه گانه Total War را با تخفیف تا 75 درصد خریداری کنید. در همین حال، اگر شوترها را ترجیح می دهید، می توانید Warhammer 40,000: Darktide را تهیه کنید و برای طرفداران RPG، ارزش این را دارد که نگاهی به Rogue Trader داشته باشید. (منبع: Steam)

یک بازی رایگان دیگر نیز در این هفته سر و صدای زیادی در نمودار استیم ایجاد کرد:

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع