به این ترتیب می توانید یک مزیت عملی آینده را در حال حاضر باز کنید

در واقع، PC Manager هنوز یک سایت ساخت است – حداقل به طور رسمی. اما اگر به اندازه کافی مطمئن هستید که یک فرمان کوتاه را در خط فرمان ویندوز 11 کپی کنید، اکنون می توانید این ابزار مفید را امتحان کنید.

به این صورت است که اکنون می توانید PC Manager را در ویندوز 11 نصب کنید

PC Manager قصد دارد جایگزین مایکروسافت برای ابزارهایی مانند CCleaner و Co باشد. مایکروسافت سال گذشته این نرم افزار را برای دانلود منتشر کرد، اما به نظر می رسد که از آن زمان توقیف شده است.

و هر کس آن موقع این کار را نکرد … مدیر کامپیوتر با این حال، اگر به موقع آن را دانلود کنید، مجبور نیستید شکست را بپذیرید. زیرا با عملکرد کاربردی Winget برای ویندوز، همچنان می توانید نسخه آزمایشی PC Manager را بدون سر و صدا دریافت کنید. برای این کار باید به صورت زیر عمل کنید:

  1. خط فرمان را با جستجوی مستقیم آن در منوی شروع، یا به طور متناوب با استفاده از عبارت “cmd” باز کنید.
  2. در خط فرمانی که اکنون ظاهر می شود، دستور زیر را وارد کنید: winget install Microsoft.PCManager.Beta -s winget
  3. در نهایت کلید enter را فشار دهید.

اکنون می توانید در ترمینال نحوه دانلود Winget و نصب PC Manager را مشاهده کنید. یکی دیگر در هنگام نصب وجود دارد اعلان کوچک مدیر، برای ادامه نصب باید تایید کنید. اگر همه چیز خوب پیش برود، در نهایت متن را خواهید دید “با موفقیت نصب شد”.

ترمینال شما پس از نصب باید به این شکل باشد. (منبع تصویر: اسکرین شات گیگا)

خوب است بدانید: زبان فعلی موجود است فقط انگلیسی و چینی در دسترس. همچنین باید به‌روزرسانی‌ها را برای PC Manager از طریق منوی Settings – Trial به صورت دستی روشن کنید.

ما در این ویدیوی کوتاه توضیح می دهیم که PC Manager چه کاری می تواند انجام دهد:

کدام PC Manager برای ویندوز ارزش استفاده از آن را دارد؟

برای افرادی که با ویندوز آشنا هستند، PC Manager چیز جدیدی ارائه نمی دهد. این برنامه بیشتر از آن خدمت می کند یک رابط مرکزی برای انواع کارهای تمیز کردن.

به عنوان مثال، می‌توانید حافظه خود را از فایل‌های موقت غیرضروری پاک کنید، برنامه‌های راه‌اندازی خودکار را مشاهده و مدیریت کنید تا رایانه‌تان کمی سریع‌تر بوت شود، به‌روزرسانی‌های ویندوز را بررسی و نصب کنید یا اسکن آنتی‌ویروس را شروع کنید.

تصاویری از نسخه بتا Microsoft PC Manager. (منبع تصویر: اسکرین شات گیگا)

این کار را نیز می‌توان به راحتی بدون نیاز به مدیریت کامپیوتر مستقیماً در ویندوز انجام داد، اما هر کسی که دیگر نمی‌خواهد روی منوهای متعدد کلیک کند یا از جستجوی ویندوز استفاده کند، از این کار راضی خواهد بود. PC Manager این ابزارها را ترکیب می کند.

باید دید چه زمانی PC Manager به طور منظم در ویندوز 11 ادغام می شود. با این حال، فرض می کنیم که مایکروسافت این ابزار را دارد. شاید با نسخه 24H2 به طور کامل در سیستم یکپارچه شده است – انتظار می رود در پاییز 2024 برای همه رایانه های شخصی موجود منتشر شود.

منبع