بهترین پیشنهادات فعلی در یک نگاه

در منطقه اعتباری اکنون چندین تعرفه مقرون به صرفه برای برقراری تماس و ارسال پیامک و همچنین بارگذاری داده LTE ارزان برای کاربران کوچک وجود دارد. برخی از این سیم‌کارت‌ها کاملاً رایگان هستند، برخی دیگر در واقع با موجودی اولیه رایگان هستند. ما پیشنهادات موجود را بررسی کرده و بهترین تعرفه ها را برای شما در اینجا جمع آوری کرده ایم.

کارت های پیش پرداخت رایگان: بهترین پیشنهادات در شبکه های Telekom، Vodafone و O2

آیا از قبل یک تلفن همراه دارید و فقط به تعرفه پیش پرداخت مناسب نیاز دارید؟ سپس پیشنهادات زیادی وجود دارد که برخی از آنها کاملاً رایگان هستند. در برخی از ارائه دهندگان، شما باید نرخ تماس را بپردازید، اما اعتبار اولیه حداقل به همان میزان را دریافت خواهید کرد.

با این حال، یافتن بهترین تعرفه می تواند دلهره آور باشد زیرا پیشنهادات زیادی با شرایط مختلف وجود دارد. علاوه بر قیمت هر دقیقه و پیامک، قیمت حجم داده های استفاده شده و شبکه از عوامل تعیین کننده در انتخاب بهترین ارائه دهنده هستند. ما نگاهی به تمام تعرفه‌ها در شبکه‌های Telekom، Vodafone و O2 انداخته‌ایم و به شما مروری داریم که در حال حاضر کدام سیم‌کارت‌های اعتباری رایگان (موثر) بهترین نسبت قیمت به عملکرد را ارائه می‌دهند.

کارت پیش پرداخت رایگان o2 o2 تعرفه تلفن همراه آبی 9 سنت (پیش پرداخت) تعرفه اولیه پیش پرداخت ALDI Talk iYıldız iStar Prepaid تعرفه پایه FYVE باشگاه نت با حمایت Surf Basic 2.0
قیمت (ماهانه¹) 0.00 یورو 0.00 یورو 0.00 یورو 0.00 یورو 0.00 یورو 0.00 یورو
هزینه تماس (یک بار) 0.00 یورو 9.99 یورو 9.99 یورو 9.99 یورو 10.00 یورو 0.00 یورو
اعتبارات اولیه، موجودی اولیه 1.00 یورو 10.00 یورو 10.00 یورو 10.00 یورو 10.00 یورو 0.00 یورو
شبکه o2 o2 تلفونیکا تلفونیکا وودافون تلفونیکا
مدت زمان 28 روز 0 روز 28 روز 0 روز 0 روز 28 روز
اندازه داده ها بدون اندازه بدون اندازه بدون اندازه بدون اندازه بدون اندازه 200 مگابایت (حداکثر 25 مگابایت بر ثانیه)
از جمله پیامک/دقیقه 0/0 0/0 0/0 0/0 0/0 0/0
قیمت پیام/دقیقه 0.09 یورو / 0.09 یورو 0.09 یورو / 0.09 یورو 0.11 یورو / 0.11 یورو 0.15 یورو / 0.15 یورو 0.09 یورو / 0.09 یورو 0.09 یورو / 0.09 یورو
برای مشاهده برای مشاهده برای مشاهده برای مشاهده برای مشاهده برای مشاهده برای مشاهده

¹) قیمت محاسبه شده برای تعرفه برای 28 روز

داده‌ها در 23 ژوئن 2024 در ساعت 9:04 صبح

سیم کارت ها در یک نگاه کاملا رایگان هستند

علاوه بر سیم کارت های رایگان ریاضی، مجموعه ای از سیم کارت های کاملا رایگان نیز وجود دارد. برخی شامل یک جایزه یا اعتبار اولیه هستند، بنابراین شما در واقع سود کمی کسب می کنید. این سه ارائه دهنده بهترین شرایط را به شما ارائه می دهند:

چگونه می توانم یک تعرفه پیش پرداخت خوب پیدا کنم؟

  • شما باید وارد شوید شبکه تلفن همراه خود را انتخاب کنید – Telekom، Vodafone یا o2 – توجه ویژه ای داشته باشید که کدام شبکه در محل زندگی شما بهترین پوشش را ارائه می دهد. در شهرها، شبکه ها تقریباً برابر هستند، اما خارج از آنها، Telekom و پس از آن Vodafone و o2 بهترین گزینه های دریافت را دارند. برای ایمن بودن، می توانید از همسایگان، دوستان و بستگان خود در مورد تجربیاتشان بپرسید.
  • را اندازه اندازه داده نقش مهمی در قیمت گذاری تعرفه پیش پرداخت ایفا می کند. اگر به حجم دیتا نیاز ندارید، می توانید به راحتی تعرفه تماس و پیامک را با ارزان ترین قیمت رزرو کنید. با این حال، با تعرفه‌های زیاد، می‌توانید با چند یورو نیز داده‌ها را اضافه کنید یا بر اساس مصرف، هزینه دریافت کنید.
  • تعاریف داده قابل رزرو گنجانده شده است بیشتر LTE. 5G هنوز نقشی در تعرفه‌های پیش‌پرداخت ندارد و استاندارد سریع‌تر فقط در تعرفه‌های گران‌تر Telekom، Vodafone و o2 ارائه می‌شود.
  • را سرعت نرخ داده ها بر حسب مگابیت بر ثانیه اندازه گیری می شود. هر چه مگابایت بر ثانیه بیشتر باشد بهتر است، حتی اگر به ندرت به حداکثر سرعت برسد. تقریباً تمام برنامه های کاربردی اصلی را می توان با سرعت 21.6 مگابیت بر ثانیه استفاده کرد. اکثر تعرفه های پیش پرداخت سرعت LTE تا 50 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهند.
  • حداقل قرارداد تلفن همراه کلاسیک 24 ماهه با مهلت اخطار یک ماهه است. با این حال، شما با تعرفه های پیش پرداخت باقی مانده اید کاملا انعطاف پذیرزیرا شما فقط برای دقیقه ها و پیامک های واقعی استفاده شده و همچنین مقدار داده های رزرو شده پرداخت می کنید.

منبع