با سوئیچ به پایان می رسد

Switch برای هفت سال موفقیت بزرگی برای نینتندو بوده است. کنسول هیبریدی فراتر از همه انتظارات بود و پول زیادی به خزانه سازنده کنسول آورد. حالا غول بازی اعلام می کند که پایان این دوران نزدیک است.

نینتندو سوییچ

سوئیچ 2 کی میاد؟ رئیس نینتندو سکوت را می شکند

نینتندو طرفداران را بسیار بی قرار می کند. گیمرها مدتی است که منتظر اخبار رسمی در مورد کنسول جدید هستند که انتظار می رود جانشین نسبتا مستقیم سوییچ باشد. حالا یکی دنبال می کند اعلامیه از هیچ جا – از شخص رئیس نینتندو Shuntaro Furukawa.

در پستی در X (توئیتر سابق)، رئیس نینتندو نشان می دهد که طرفداران چه زمانی یکی را دریافت خواهند کرد اعلام کنسول بعدی می تواند بشمارد (و زمانی که نه). روزهای سوئیچ اصلی در نهایت شماره گذاری شده است:

من فوروکاوا، رئیس نینتندو هستم. در اواخر سال مالی جاری در مورد جانشین نینتندو سوییچ اطلاعیه ای خواهیم داد. بیش از نه سال از اعلام وجود نینتندو سوییچ در مارس 2015 می گذرد. ​​در ماه ژوئن، یک سخنرانی Nintendo Direct در مورد نرم افزار ارائه شده برای Nintendo Switch در نیمه دوم سال 2024 برگزار خواهیم کرد، اما لطفا توجه داشته باشید که جانشین آن به نینتندو سوییچ در این ارائه ذکر نخواهد شد.

شایعات در مورد کنسول آینده نینتندو همه جا وجود دارد

مسلماً اعلام هوشیارانه رئیس نینتندو شور و شوق زیادی را برانگیخته نیست. با این حال، یکی است نشانه ای ملموس از وجود کنسول جدید و نادر هستند. سال مالی نینتندو به پایان می رسد 31 مارس 2025. تا آن زمان هواداران مطمئن خواهند بود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد Switch 2 وجود دارد، اما به طور رسمی توسط نینتندو تایید نشده است. حتی نام آن نیز تایید نشده است. خارج از محل شایعات فعلی به نظر می رسد که عملکرد کنسول در حالت داک افزایش یافته است. از طرف دیگر، حالت قابل حمل ممکن است ضعیف باشد. خوشبختانه، بازی های سوئیچ قدیمی شما کاملاً بی ارزش نمی شوند. کارتریج‌ها، Joy-Cons و Pro Controller‌ها باید با کنسول جدید سازگار باشند. اما مراقب باشید: مشخص نیست که آیا این شایعات صحت دارند یا خیر. در عرض چند ماه، طرفداران احساس اطمینان خواهند کرد.

آرزوهای ما برای نینتندو سوییچ 2:

Switch Back: سوئیچ 2 باید بتواند این کار را انجام دهد!

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع