بالاخره سردرگمی تمام شد

تصورش سخت است، اما کاربران آیفون در واقع فراموش می کنند چگونه دوباره آیفون خود را خاموش کنند. دلیل این امر تغییر ساده ای بود که اپل با آیفون انجام داد با iOS 18، سازنده اکنون این خطا را تصحیح کرده و به سردرگمی پایان داده است.

آیا سعی کرده اید آیفون خود را خاموش کنید؟ چه سوال احمقانه ای! با این حال، بسیاری از کاربران مجبور به انجام این کار هستند بعد گوگلش کنبرای یافتن پاسخ در صفحه پشتیبانی اپل یا مستقیماً در GIGA.

خاموش کردن آیفون: مشکل این روزها

بسیار ساده و شهودی بود. در تمام آیفون‌های دارای دکمه هوم، دکمه کناری همچنان به عنوان کلید فیزیکی روشن/خاموش عمل می‌کند. کافی است دکمه را بیشتر نگه دارید تا یک نوار لغزنده فیزیکی برای خاموش کردن آیفون روی صفحه ظاهر شود. این با آیفون تغییر کرده است

با iOS 18 and Co.، کاربران می توانند انتظار ویژگی های جدید زیادی داشته باشند:

18 خبر از WWDC 2024

اگر می خواهید آیفون خود را با Face ID خاموش کنید، باید این کار را انجام دهید فقط دکمه کناری را فشار ندهید، بلکه یکی از دو دکمه صدا را همزمان فشار دهید. اگر دکمه کناری را به تنهایی برای مدت طولانی فشار دهید، فقط سیری را احضار خواهید کرد. نسبتا پیچیده و غیر شهودی – چه بازی گیج کننده ای.

اپل دکمه پاور جدید را در iOS 18 مخفی می کند

اما با آپدیت آی او اس 18، اکنون راه حلی وجود دارد. همکاران در 9to5Mac به دقت نگاه کردند و راه حل جدید و ظریف اپل را برای این معضل کشف کردند. مرکز کنترل بازطراحی شده اکنون دارای یک مرکز اختصاصی است که در گوشه سمت راست بالا پنهان شده استدکمه پاور است. اگر روی آن کلیک کنید، منوی آشنا با یک نوار لغزنده برای خاموش کردن آیفون ظاهر می شود (منبع: 9to5Mac).

بنابراین در اینجا دکمه پاور جدید را در iOS 18 پیدا می کنیم. (منبع تصویر: 9to5Mac)

در نهایت، این روزها دیگر نیازی نیست که کاربران در مورد چگونگی خاموش کردن یک آیفون مانند این معما باشند. به سادگی Control Center را باز کنید (از گوشه سمت راست بالا به پایین بکشید) و روی دکمه پاور جدید ضربه بزنید – همین.

اما کاربران آیفون همچنان باید صبور باشند. در حال حاضر، تنها نسخه اولیه پیش نمایش iOS 18 برای توسعه دهندگان پولی وجود دارد. اپل در حال حاضر یک نسخه بتا عمومی برای ماه جولای اعلام کرده است. اما این نسخه لزوما برای کاربران عادی توصیه نمی شود – بهتر است منتظر انتشار واقعی باشید. طبق معمول قرار است در شهریور ماه برگزار شود.

منبع