این هفته 60 یورو پس انداز خواهید کرد

در واقع، اپیک گیمز نمی‌خواست بازی رایگان بعدی را تا شروع کمپین فاش کند، اما یک افشاگر معروف قبلا متوجه شده است که اپیک گیمز کدام بازی رایگان پنج‌شنبه آینده را از کلاه خارج خواهد کرد.

Epic Leak: Marvel's Midnight Suns این هفته به صورت رایگان در دسترس است

بازیکنان رایانه شخصی در حال حاضر می توانند Chivalry 2 را به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games تا 6 ژوئن ساعت 5:00 بعد از ظهر به وقت شرقی دریافت کنند. هنوز رسماً مشخص نیست که اپیک گیمز کدام بازی را عرضه خواهد کرد. اما افشاکننده محبوب PS Plus Billbil-kun اکنون از طریق Dealabs فاش کرده است که بازیکنان رایانه شخصی می‌توانند منتظر شروع 6 ژوئن در ساعت 17:00 باشند: خورشید نیمه شب مارول.

اپیک گیمز معمولاً مبلغ قابل توجهی 59.99 یورو برای بازی استراتژی نوبتی دریافت می کند – و در حال حاضر به 14.99 یورو کاهش یافته است. اما اگر اینطور باشید به راحتی می توانید خود را نیز نجات دهید تحمل تا پنجشنبه.

در بازی شما تیم خود را ایجاد می کنید ابرقهرمانان مارول آنها با هم و با آنها انواع درخواست ها و وظایف مختلف را انجام می دهند. این به شما بستگی دارد که کدام قهرمان را در کدام ماموریت با خود ببرید و چه کسی را در پایگاه رها کنید.

اولین صحنه بازی در تریلر قابل مشاهده است:

بازی Marvel's Midnight Suns را در فروشگاه Epic Games ببینید

میدنایت سانز مارول چه کسی ارزش دارد؟

هر کسی که از XCOM لذت برد، از Marvel's Midnight Suns نیز لذت خواهد برد. گیم پلی بازی مشابه است، اما Marvel's Midnight Suns یک مزیت اضافی دارد سیستم نقشه برداری پویا برای استفاده، که باید تنوع بیشتری در نبردها ایجاد کند.

Marvel's Midnight Suns با استقبال خوبی از سوی بازیکنان و مطبوعات مواجه شد. Metascore در حال حاضر 83 امتیاز است و 82 درصد از بازیکنان در Steam ترکیبی از بازی های نقش آفرینی و استراتژی را توصیه می کنند (منبع. Metacritic / Steam). به عبارت دیگر: مطمئناً می توانید Marvel's Midnight Suns را به صورت رایگان با خود ببرید و خودتان آن را بازی کنید تا از بازی ایده بگیرید.

مثل همیشه اطلاعات فعلی فقط نشتی. پس این احتمال وجود دارد که اپیک گیمز پنج شنبه آینده بازی دیگری را ارائه کند. با این حال، از آنجایی که پیل پیل کان در گذشته همیشه در مورد پیش بینی های خود حق داشته است، مطمئن هستیم که این بار نیز حق با او خواهد بود.

منبع