این اشتباه بیش از پول برای شما هزینه خواهد داشت

چیزی شبیه بوی ماشین نو نیست؟ برنامه ریزی شده! ماشین مورد علاقه آلمانی ها ماشین دست دوم است! اگر شما نیز می خواهید از شر ماشین فعلی خود خلاص شوید تا چیزی اضافی به دست آورید، باید دقیقا بدانید که چه کار می کنید. اجتناب از اشتباه در مدل های جدیدتر بسیار مهم است.

فروش خودرو: فروشندگان بیشتری باید از این موضوع آگاه باشند

علاقه به خودروهای دست دوم در آلمان زیاد است. عرضه، به خصوص در مورد خودروهای برقی، گاهی اوقات چیزهای زیادی را به جا می گذارد. اگر شما هم می خواهید ماشین قدیمی خود را برای سود بفروشید، باید حتما به یک نکته توجه کنید

زیرا مانند گوشی های هوشمند، قبل از فروش خودرو باید موارد زیادی را در نظر گرفت داده ها، حساب ها و خدمات را حذف کنید. در غیر این صورت، مالکان آینده به راحتی به اطلاعات شخصی شما دسترسی خواهند داشت. Auto Club Europe (ACE) می آموزد که فروشندگان باید از تمام خدماتی که مستقیماً از طریق سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو استفاده می شوند، خارج شوند.

برای مثال می توان این کار را انجام داد خدمات پخش جریانی برای پخش موسیقی یا رادیو متعلق به. برای مثال، اگر یک تسلا دست دوم می فروشید، باید از حساب نتفلیکس خود نیز خارج شوید. اما مهمتر از همه، فروشندگان تمام اطلاعات شخصی را از تلفن و سیستم ناوبری حذف می کنند.

نکته پس انداز گیگا
آیا سوخت خیلی گران است؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در اینجا پایین ترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

برنامه سوخت گیری با روند قیمت بنزین

برنامه سوخت گیری با روند قیمت بنزین

Ströer Media Brands GmbH

برنامه سوخت گیری با روند قیمت بنزین

برنامه سوخت گیری با روند قیمت بنزین

STREWER MEDIA BRANDS LIMITED

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که شامل GIGA نیز می شود.

اگر گوشی هوشمند خود را به سیستم خودرو متصل کنید، می توانید… برخی از وسایل نقلیه فقط مخاطبین و شماره تلفن را ذخیره نمی کنند، بلکه آدرس های ایمیل. اگر این را نادیده بگیرید، در بدترین حالت، نه تنها داده های خود را ارسال می کنید، بلکه اطلاعات تماس دوستان، آشنایان یا شغل خود را نیز در اختیار شما قرار می دهید.

اگر یک ماشین دست دوم جدید می فروشید، احتمالاً در ماشین خود اتصال اینترنت دارید. در اینجا نیز نباید هیچ گونه جزئیات ورود به سیستم را در سیستم خودروی خود باقی بگذارید. با سیستم ناوبری باید حافظه را پاک کنید. همچنین باید آدرس منزل یا مسیرهای متداول خود را به طور کامل حذف کنید. ACE توضیح می دهد که جدا شدن از تلفن هوشمند خود نیز مهم است.

آیا زمان خوبی برای یک ماشین الکتریکی است؟

حفاظت از داده ها تاکنون نقشی در تجارت خودرو نداشته است

همه اینها در صورتی اعمال می شود که شما یک خودروی دست دوم اخیر می فروشید. یک مدل قدیمی بدون سیستم اطلاعات سرگرمی یا حداقل یک سیستم ناوبری یکپارچه، حداقل در این زمینه برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اما شما باید همچنین هنگام اجاره ماشین به یاد داشته باشید اگر داده های مربوطه را وارد کنید یا تلفن هوشمند خود را برای مدت استفاده جفت کنید.

برای ایمن بودن، باشگاه خودرو توصیه می‌کند داده‌ها را از همه سرویس‌ها و برنامه‌های مربوطه به‌صورت جداگانه حذف کنید (منبع: ACE). همچنین باید سیستم اطلاعات سرگرمی را بررسی کنید بازنشانی به تنظیمات کارخانه. اما این به تنهایی اغلب برای غیرفعال کردن ثبت نام شما از طریق برنامه های شخصی کافی نیست. از آنجایی که برای هر سازنده ای دشوار است که راه حل ساده ای برای مشکل ارائه دهد، همچنین توصیه می شود زودتر شروع به حذف آنها کنید. در غیر این صورت، ممکن است برای خریدار بالقوه ای که در آخرین لحظه تصمیم گرفته است، زمان زیادی طول بکشد.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع