اگر توجه نکنید، خطر از دست دادن امتیاز خود را دارید

یک دستگاه ذخیره سازی خارجی می تواند به افزایش ظرفیت ذخیره سازی PS5 شما کمک کند – اما باید توجه زیادی داشته باشید، در غیر این صورت فضای ذخیره سازی اضافی می تواند برای شما به یک کابوس تبدیل شود.

با PS5، کنسول قدرتمندی را به خانه می آورید که دارای انواع ویژگی های هیجان انگیز است. در میان چیزهای دیگر، شما این فرصت را دارید یک دستگاه ذخیره سازی خارجی را از طریق USB به کنسول خود وصل کنیدکه می توانید بازی های خود را به آن منتقل کنید و در نتیجه فضای بیشتری را در SSD داخلی تضمین کنید. اگر می خواهید از چنین هارد دیسکی یا حتی یک SSD اکسترنال بر روی PS5 خود استفاده کنید، قطعا باید به جنبه هایی توجه کنید که به راحتی می تواند منجر به خطاهای آزار دهنده شود.

پلی استیشن 5: درایوهای حافظه خارجی را به کنسول متصل کنید

هنگام اتصال یک دستگاه ذخیره سازی خارجی به PS5 خود، باید برخی از الزامات اساسی را در نظر بگیرید: ابتدا، باید مطمئن شوید که با PS5 سازگار است – این مجاز است حجم از 250 گیگابایت تا 8 ترابایت است باید از سرعت انتقال فوق سریع حداقل 5 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی کند.

همچنین باید پورت USB مناسب را در PS5 انتخاب کنید – فقط پورت‌های USB-A عقب و درگاه USB-C جلویی از SuperSpeed ​​پشتیبانی می‌کننداتصال به درگاه USB-A جلو می تواند منجر به رفتار نادرست شود.

درایو گیمینگ WD_BLACK P50 SSD 500 گیگابایتیدرایو گیمینگ WD_BLACK P50 SSD 500 گیگابایتی

درایو گیمینگ WD_BLACK P50 SSD 500 گیگابایتی

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در 24 ژوئن 2024 در ساعت 2:10 صبح

حافظه اضافی PS5 خود را فرمت کنید و آن را از کنسول جدا کنید

اگر یک دستگاه ذخیره سازی داده USB را به PS5 خود وصل کنید، باید آن را به عنوان یک حافظه USB گسترده فرمت کنید – با این کار تمام فایل های موجود از دیسک پاک می شود، بنابراین بهتر است هیچ داده ای روی آن نباشد. می توانید قالب بندی را در پلی استیشن خود در این آدرس انجام دهید Einstellungen > Speicher > Erweiterter USB-Speicher برای پیاده سازی.

اگر زمانی نیاز به جدا کردن حافظه از PS5 خود در حین کار داشتید، ابتدا باید آن را به درستی خارج کنید. برای انجام این کار، به Storage > USB Extended Storage در تنظیمات PS5 بروید و آنجا را انتخاب کنید. گزینه “حذف ایمن از PS5”. خارج از محل. فقط در این صورت باید حافظه را حذف کنید، در غیر این صورت در بدترین حالت ممکن است باعث از دست رفتن اطلاعات بازی های ذخیره شده شود (منبع: پلی استیشن).

خوب است بدانید: می‌توانید بازی‌های PS4 را مستقیماً روی PS5 از طریق دستگاه ذخیره‌سازی داده USB خارجی متصل خود شروع کنید. همه چیز با بازی های PS5 متفاوت است. آنها باید بر روی SSD داخلی کنسول نصب شوند زیرا اغلب به سرعت بالاتری برای بازی روان نیاز دارند.

اما حداقل می توانید حافظه داخلی SSD PS5 خود را با نصب دائمی یک NVMe SSD افزایش دهید. نحوه انجام این کار را در ویدیو به شما نشان خواهیم داد:

حافظه بیشتر برای PS5: به همین راحتی است

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع