اکنون با 149 ساعت زمان گیم پلی، شاهکار RPG خود را دریافت کنید

اکنون بهترین زمان برای رسیدن به یکی از بهترین بازی های RPG سال های اخیر است. این شاهکار اکنون تنها 3.99 یورو قیمت دارد. با این حال، تخفیف عظیم Steam دیگر برای مدت طولانی اعتبار ندارد.

90 درصد تخفیف در Steam RPG

این قسمت پایانی یکی از بهترین سری‌های RPG تمام دوران است: Dragon Age Inquisition که در سال 2014 بسیاری از بازیکنان را تحت تأثیر قرار داد و همچنین توانست… جایزه بهترین بازی سال در Game Awards درو کرد. با 90 درصد تخفیف برای نسخه GOTY، تنها کاری که باید انجام دهید این است 3.99 یورو به جای پرداخت 39.99 یورو، یک RPG درجه یک با قیمت پایین (پیشنهاد در Steam) دریافت می کنید. همچنین، اگر واقعاً منتظر قسمت بعدی بودید، احتمالاً باید آن را بازی می کردید: عصر اژدها: حجاب (مشاهده در Steam) حداقل امسال باید در قفسه ها فرود بیاید.

اگر می خواهید از این پیشنهاد استفاده کنید، نباید مدت زیادی به آن فکر کنید: این تخفیف فقط تا 27 خرداد ماه اعتبار دارد.

تریلر نسخه GOTY بازی Dragon Age Inquisition را تماشا کنید:

تفتیش عقاید عصر اژدها: نسخه GOTY

این در Dragon Age Inquisition است

بزرگ اژدها، عظیم تهاجمات شیاطین و با وجود نزدیک شدن خطر، پیش پا افتاده است جنگ ها Lead: در Dragon Age Inquisition، شما به قهرمان Thedas تبدیل می‌شوید که نه تنها باید یک امپراتوری کامل را گرد هم بیاورد، بلکه باید انبوهی از شیاطین را نیز دفع کند. این سومین قسمت از مجموعه بسیار تحسین‌شده عصر اژدها است که به‌ویژه به خاطر داستان‌های جذاب و همراهان پیچیده‌اش برای قهرمان شما شناخته می‌شود. با آنها شما فقط نمی توانید دوستی، بلکه روابط عاشقانه وارد می شود.

نکته ویژه در مورد Inquisition این است که برخلاف قسمت های قبلی، گزینه های مختلفی دارید باز کردن نقشه های جهان می تواند عبور کند و جنگ پر از هیجان است. این بازی نقش آفرینی سوم شخص واقعی شما را با امکان ارسال فرستادگان از قلعه خود به نقاط مختلف کشور به منظور باز کردن قفل مکان ها یا پیشبرد داستان شگفت زده می کند. نه تنها احساس قهرمانی خواهید کرد، بلکه احساس پادشاهی خواهید کرد که قرار است کل کشور را اداره کند.

Dragon Age Inquisition Edition شامل GOTY است هر سه DLC به اضافه محتوای دیگر مانند زره و مانت. این بازی در ابتدا در 18 نوامبر 2014 منتشر شد.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع