اکنون آخرین موانع در حال سقوط هستند

اوبر در حال تغییر استراتژی خود است: شرکت سواری دیگر نمی خواهد رقابت کند، بلکه می خواهد با شرکت های تاکسی در سراسر آلمان همکاری کند. به همین دلیل این پلتفرم برای تمامی شرکت های تاکسی و کرایه خودرو باز است. اولین موفقیت ها دیری نمی گذرد.

اوبر پلتفرمی را برای شرکت های تاکسیرانی باز می کند

اوبر اکنون به همکاری متکی است: برنامه محبوب سواری در حال گسترش خدمات خود است و اکنون… تمامی شرکت های کرایه تاکسی و خودرو در آلمان خدمات خود را از طریق این پلت فرم ارائه می دهند. این بدان معناست که اوبر در حال ایجاد یک تغییر مهم در استراتژی خود است – دور از رقیب بودن و شریک شدن با شرکت های تاکسی سنتی.

تا به حال، اوبر خود را به ترتیب دادن سفر در شهرهای بزرگ آلمان محدود می کرد. اکنون کل قلمرو فدرال مورد حمله قرار گرفته است. رانندگان تاکسی و شرکت‌های کرایه خودرو می‌توانند بدون هزینه ماهانه یا قراردادهای بلندمدت برای کارگزاری اوبر ثبت‌نام کنند. به گفته اوبر، هدف: سفرهای بیشتر و فروش بیشتر به ارائه دهندگان سنتی.

همکاری تاکسی از دیرباز در شهرهایی مانند برلین و مونیخ وجود داشته است. آنجا می توانید بیش از 4000 تاکسی را از طریق اپلیکیشن اوبر رزرو کرد تبدیل شود. به گفته این شرکت، حدود 20 درصد از تاکسی های آلمان در حال حاضر با اوبر کار می کنند.

کریستوف ویگلر، رئیس شرکت اوبر در آلمان، توضیح می دهد که افتتاح این پلتفرم به دنبال دستیابی به اهداف مشارکت است. Uber نویدهای زیادی در دیجیتالی شدن و تقاضا برای پلتفرم خود می بیند فرصت هایی برای صنعت تاکسی کلاسیک (منبع: اشپیگل).

اوبر برای مدت طولانی روی خودروهای خودران کار می کند:

خودروهای خودران اوبر در ویدیو

اوبر: تاکسی ها باید دارای مجوز باشند

طبق اطلاعات خودش، عامل انتقال منحصراً با شما کار می کند شرکت های اجاره تاکسی و خودروهای محلی و دارای مجوز با یکدیگر. تمامی سفرهایی که از طریق اوبر رزرو می‌شوند دارای بیمه کامل هستند و رانندگان دارای مجوز لازم برای حمل و نقل مسافر هستند.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع