اولین اینورتر به زودی فعال می شود

در آلمان، پس از ماه‌ها تأخیر، قوانین جدیدی برای نیروگاه‌های تراس تصویب شده و قبلاً لازم‌الاجرا شده است. این همچنین به این معنی است که سازندگان اینورتر می توانند به روز رسانی هایی را منتشر کنند که قدرت تغذیه 800 وات را باز می کند. سازنده اکنون برنامه خود را منتشر کرده است.

EcoFlow PowerStream به زودی با 800 وات عرضه می شود

بسیاری از تولیدکنندگان اینورتر برای نیروگاه های بالکن، مدل های خود را از قبل آماده کرده اند تا در آینده به جای حداکثر 600، 800 وات مستقیماً به شبکه خانگی تغذیه شود. اگر یک اینورتر مناسب خریداری کرده اید که قبلاً 800 وات را پشتیبانی می کند اما در حال حاضر با 600 وات کار می کند، می توانید در هفته ها و ماه های آینده منتظر به روز رسانی ها باشید. و اکنون EcoFlow، اولین سازنده بزرگ، رسماً به ما اطلاع داده است PowerStream 800W در 5 ژوئن 2024 راه اندازی می شود.

PowerStream EcoFlow یکی از بهترین سیستم های قدرت ایوان با ذخیره باتری در آزمایش است. این واقعیت که به روز رسانی به سرعت پس از تغییر قانون منتشر می شود یکی دیگر از نشانه های خوب این است که دستگاه هایی که قبلا فروخته شده اند در حال به روز شدن هستند. من از آن برای ساخت نیروگاه ایوان XXL استفاده کردم و از چندین دوشاخه هوشمند استفاده کردم. این دقیقاً انرژی مورد نیاز من را در آن لحظه فراهم می کند. بقیه به باتری می رود.

اگر می‌خواهید نیروگاه ایوانی با ذخیره باتری بسازید، در حال حاضر می‌توانید PowerStream را در آمازون با قیمت پایین جذابی دریافت کنید:

Ecoflow PowerStreamEcoflow PowerStream

Ecoflow PowerStream

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در 17 مه 2024 در 6:22 بعد از ظهر

نحوه عملکرد هوشمند EcoFlow PowerStream به این صورت است:

EcoFlow PowerStream: به این صورت است که یک نیروگاه برق بالکن با ذخیره سازی کار می کند

EcoFlow PowerStream: به این صورت است که یک نیروگاه برق بالکن با ذخیره سازی کار می کند

سایر تولید کنندگان اینورتر دنبال خواهند شد

قبلاً اعلامیه هایی از سوی تامین کنندگان نیروگاه بالکن و سازندگان اینورتر منتشر شده است. پس از اجرای قوانین جدید، به‌روزرسانی‌ها در اختیار دستگاه‌ها قرار خواهند گرفت. بنابراین، اگر یک نیروگاه برق بالکن با یک اینورتر 800 وات دارید که در حال حاضر به 600 وات محدود شده است و با ارتقا می‌توان آن را فعال کرد، پس در هفته های آینده نیز باید مراقب باشید. EcoFlow به وعده خود بسیار سریع عمل می کند.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع