آیفون 15 پرو با تعرفه 70 گیگابایتی با قیمت رقابتی

o2 در حال حاضر یک پیشنهاد تعرفه عالی با آیفون 15 پرو در محدوده خود دارد. شما می توانید بهترین گوشی هوشمند اپل را با 70 گیگابایت حجم داده 5G به اضافه نرخ ثابت برای همه شبکه ها و پیامک ها با قیمتی بی نظیر دریافت کنید. ما به این پیشنهاد نگاه دقیق تری داشته ایم و به شما توضیح خواهیم داد که چرا ارزش استفاده از آن را دارد.

اپل آیفون 15 پرو با تعرفه 70 گیگابایتی بی نظیر ارزان است

o2 یک معامله بسیار خوب برای آیفون فعلی در نسخه Pro دارد. می توانید یک گوشی هوشمند اپل تهیه کنید 52.99 یورو در ماه (نمایش را در o2 تماشا کنید). تعرفه بسیار تهاجمی نیز وجود دارد 70 گیگابایت ظرفیت داده 5G در شبکه O2 هزینه یکباره 5.99 یورو برای پرداخت اضافی دریافت می شود و هزینه اتصال اعمال نخواهد شد. ویژگی های این تعرفه: شما سالانه 10 گیگابایت حجم داده دریافت خواهید کرد. در سال دوم شما در حال حاضر 80 گیگابایت حجم داده دارید. ما با محاسبات خود در زیر به شما نشان خواهیم داد که چرا این معامله بسیار خوب است.

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • شبکه: o2
  • تعرفه: موبایل L
  • نرخ های Allnet و SMS ثابت هستند
  • 70 گیگابایت ظرفیت داده 5G (حداکثر دانلود 300 مگابیت در ثانیه)
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • پرداخت اقساط 36 ماهه
  • حداقل مدت قرارداد 24 ماه با مهلت اخطار 1 ماهه است
  • حجم داده ها هر سال افزایش می یابد 10 گیگابایت که در

اپل آیفون 15 پرو در قرارداد: به همین دلیل است که معامله ارزش آن را دارد

محاسبه مثال ما به پرداخت اقساط 36 ماهه اشاره دارد. همچنین امکان پرداخت هزینه دستگاه به مدت 24 ماه نیز وجود دارد. حداقل مدت تعرفه همیشه 24 ماه است. مستقل از طرح اقساط انتخاب شده است.

هزینه های بسته تعرفه در یک نگاه
شارژ پایه
(ماهانه)
52.99 یورو
پرداخت اضافی
(یک بار در ابتدای قرارداد)
1 یورو
هزینه های اتصال
(یک بار در ابتدای قرارداد)
رایگان
حمل دریایی
(یک بار)
4.99
کل هزینه ها بعد از 36 ماه 1953.62 یورو
ارزش دستگاه
(در حال حاضر بهترین قیمت آنلاین طبق Idealo.de)
939.90 یورو
تعرفه مقرون به صرفه
(کل هزینه ها منهای ارزش دستگاه و پاداش)
1013.72 یورو
هزینه های تعرفه واقعی در ماه 28.16 یورو
به نمایش در o2

را آیفون 15 پرو، 128 گیگابایت با توجه به مقایسه قیمت Idealo از خرده فروشان معتبر، در حال حاضر قیمت آن 940 یورو (شامل حمل و نقل) است. اگر این مقدار و پاداش جابجایی را از کل هزینه های دوره 36 ماهه کم کنید، مشخص می شود که شما فقط… 28.16 یورو در ماه پرداخت – نرخ ثابت قیمت پایین برای Allnet/SMS با حجم داده تا 70 گیگابایت.

این چیزی است که آیفون 15 پرو جدید به شما ارائه می دهد

iPhone 15 Pro – Apple Information Video

آیفون 15 پرو جدید دارای ویژگی های زیر است: طراحی فشرده تر و سبک تر با حاشیه های نمایشگر باریک تر و پوشش تیتانیومی. این یک نوآوری مهم است دکمه شروع، که می تواند عملکردهای مختلفی مانند بی صدا، دوربین و غیره را کنترل کند و از طریق برنامه Shortcuts قابل شخصی سازی باشد. دکمه جایگزین سوئیچ قطع قبلی می شود.

جدید و قدرتمند در داخل کار می کند تراشه A17 Proکه به گفته اپل، کارایی و سرعت بالایی را در مقایسه با برخی از کامپیوترهای رومیزی تضمین می کند. اکنون دستگاه ها یکی دارند پورت USB-C، امکان انتقال سریعتر داده ها و مطابقت با استانداردهای اتحادیه اروپا برای استانداردهای شارژ یکپارچه را فراهم می کند.

منبع