آیا یخچال شما برق زیادی مصرف می کند؟ یک ترفند ساده با استفاده از چراغ قوه به شما کمک می کند

یخچال ها به صورت 24 ساعته از برق استفاده می کنند. مهم است که مصرف برق را به حداقل برسانید، به خصوص زمانی که وسایل برقی به طور مداوم کار می کنند. یک ترفند ساده وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تشخیص دهید که آیا برق بی جهت مصرف می شود یا خیر: فقط از یک چراغ قوه استفاده کنید.

یخچال و فریزر می تواند یک گراز انرژی واقعی باشد. به ویژه وسایل قدیمی انرژی زیادی مصرف می کنند، به خصوص که 24 ساعت شبانه روز کار می کنند. این موضوع بررسی ضایعات بالقوه انرژی را که بسیاری از مصرف کنندگان در نظر نمی گیرند، مهم تر می کند. در زمان هزینه های بالای برق هر صاحب یخچال باید یک لحظه وقت بگذاردبرای استفاده از یک ترفند ساده. تنها چیزی که نیاز دارید یک چراغ قوه است.

در یخچال: ضایعات برق را به انتها برسانید

به ویژه در یخچال و فریزرهای قدیمی گرفتن چراغ قوه مفید است (منبع: Graf Seals). این روشن می شود و سپس در دستگاه قرار می گیرد. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که در را ببندید. مخصوصاً در عصر یا شب که هوا تاریک است، یخچال باید از بیرون دیده شود.

اگر نور لامپ از بیرون دیده نمی شود، همه چیز خوب است. درزگیرهای دستگاه نیازی به تعویض ندارند. وقتی نور قابل مشاهده است، چیزها متفاوت به نظر می رسند. این به این معنی است که هوای گرم بیرون وارد یخچال می شود. بنابراین دستگاه باید انرژی بیشتری مصرف کند تا غذا و نوشیدنی داخل آن سرد بماند. به طور قابل توجهی تراکم بیشتر نیز در حال شکل گیری است که می تواند نشانه ای از نشتی در درب یخچال نیز در نظر گرفته شود.

همه چیز در مورد برچسب انرژی برای لوازم خانگی در ویدیو:

برچسب های انرژی جدید اتحادیه اروپا: این تغییر کرده است

این چیزی است که هنگام تعویض کاسه نمد یخچال باید به آن توجه کنید

یخچال را می توان واشر کرد جایگزین کردن خودتان نسبتا آسان است دانش تخصصی لازم نیست. هنگام خرید، داشتن مارک و شماره لوازم خانگی یخچال شما مفید است. مهر و موم را می توان به صورت آنلاین سفارش داد یا از خرده فروشان متخصص خریداری کرد.

پس از آماده شدن مهر و موم جدید، ابتدا باید یخچال را خالی و یخ زدایی کنید. مهر قدیمی است در بسیاری از موارد فقط آلوده می شود یا با استفاده از پیچ های کوچک به در وصل می شود. بنابراین برداشتن آنها بسیار آسان است، گاهی اوقات حتی به پیچ گوشتی هم نیاز ندارید.

برای اکثر یخچال ها، تعویض واشر آسان خواهد بود در شکاف مشخص شده فشرده می شود. اگر از یک گوشه شروع کنید و سپس درزگیر را در اطراف درب یخچال بچرخانید، ساده ترین کار است.

اگر برای مدت طولانی مهر و موم کنید اگر چنین است، می توان آن را برش داد تا به چاقوی فرش بچسبد. برای جلوگیری از شکاف های احتمالی، باید چند میلی متر اضافی در همه طرف باقی بماند. در نهایت در صورت لزوم پیچ هایی که قبلا شل شده اند نصب می شوند.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع