آمازون گارانتی خود را تغییر می دهد – آنچه باید بدانید

اگر تا به حال از آمازون خرید کرده اید و با مشکل مواجه شده اید، رفتار بسیار مودبانه خرده فروش آنلاین را می دانید. مشکلات معمولا با رضایت خریدار حل می شوند. اکنون آمازون گارانتی را از A به Z افزایش داده است. غول آنلاین در حال حاضر همچنین در مورد آسیب های مالی و صدمات شخصی به شما کمک می کند.

آمازون در حال بهبود گارانتی از پایه است

گارانتی A-to-Z آمازون در واقع بسیار راحت است (آن را در آمازون بررسی کنید). در بیشتر موارد، مشکلات به سرعت حل می شوند. حداقل این تجربه من با غول اینترنتی است. اکنون این شرکت اعلام کرده است که گارانتی شامل یک منطقه جدید است. آمازون در حال حاضر همچنین تولید کننده محصول را برای آسیب به اموال و صدمات شخصی به عهده گرفته است. به‌جای تماس با سازنده، می‌توانید ادعا را به آمازون گزارش دهید و سپس موضوع بررسی و با سازنده حل و فصل می‌شود.

به طور مشخص می گوید: ما ضمانت A-to-Z خود را برای حل و فصل دعاوی مربوط به صدمات شخصی یا خسارت مالی به دلیل یک محصول معیوب خریداری شده از فروشگاه ما تمدید کرده ایم تجربه اگر یکی از همکاران فروش به شکایتی پاسخ ندهد یا شکایتی را که ما معتقدیم قانونی است رد کند، آمازون به نگرانی های مستقیم مشتری رسیدگی می کند و به طور جداگانه با شریک فروش کار می کند.

به گفته فروشنده آینده صدمات یا آسیب مالی به محصولات خریداری شده در آمازون نادر استاما با ضمانت تمدید شده A-Z، مشتریان باید احساس امنیت بیشتری کنند. اینکه چگونه تسویه حساب در یک پرونده آسیب شخصی کار می کند یک سوال متفاوت است. بحث فقط مبادله یک کالا یا یک تخفیف کوچک نیست، بلکه در بدترین موارد، مطالبات خسارتی است که شرکت های بیمه هم در آن دست دارند.

ما دستگاه های مختلف آمازون فایر را مقایسه کردیم:

Amazon Fire TV Stick: Lite، 4K، Cube یا معمولی؟

همیشه آسیب های شخصی یا آسیب های مالی را بررسی کنید

به طور کلی، ایده خوبی است که آمازون به بهبود شرایط گارانتی خود در طول زمان ادامه دهد. در صورت بروز صدمات شخصی واقعی، حتما باید با شرکت بیمه خود تماس بگیرید و نه فقط با آمازون.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع