آمازون در حال بازگرداندن صحنه پر اکشن این نمایش است

جنگجوی نینجا، بازی‌های تایتان یا فیزیکی: 100 – ترکیبی از چالش‌های ورزش‌های شدید، سرگرمی و رقابت به‌عنوان یک فرمت تماشا به خوبی دریافت می‌شود. اکنون آمازون یک کلاسیک واقعی دهه 90 از این ژانر را از گمنامی بیرون آورده است – و کشتی گیران را به پرایم آرنا می فرستد.

2025 در پرایم ویدیو: آمازون به کشتی گیران آمریکایی اجازه می دهد تا دوباره رقابت کنند

بین سال های 1989 و 1996 آنها برای اولین بار در این عرصه با یکدیگر روبرو شدند: “گلادیاتورهای آمریکایی”. اکنون آمازون پیشنهاد محبوب بازی های فیزیکی را برمی گرداند. نسخه جدید برای سال 2025 برنامه ریزی شده است پخش در سرویس پخش Prime Video.

به نظر می رسد که بازیگران در حال حاضر در ایالات متحده آغاز شده است. به گفته تهیه کنندگان این سریال، آنها به دنبال یک “شخص واقعی” هستند. “مقطعی از سرسخت ترین و قدرتمندترین رقبای آمریکا.” (منبع: DWDL). بسته به اینکه چقدر این اعلامیه را جدی می گیرید، بازسازی می تواند لحن جدی تری نسبت به نسخه اصلی داشته باشد، حداقل از دیدگاه امروزی.

می توانید Amazon Prime را به مدت 30 روز به صورت رایگان تست کنید

به عنوان یادآوری، در بازی اصلی American Gladiators، رقبا در کارهای تیمی و فردی متعدد، از جمله، برای غلبه بر موانع و یکدیگر به رقابت پرداختند. در رقابت مستقیم با سایر شرکت کنندگان مهمتر از همه، این افسانه است مبارزه چوب فوم غول پیکر در مسیرهای باریک یا سکوها در حالت 1 به 1.

تضمین فعلی آمازون برای موفقیت در دسته ارائه LOL: Last One Laughing است. اگر هنوز تماشا نکرده اید، پنج دقیقه اول فصل آخر را در اینجا مشاهده می کنید:

LOL: Last One Laughing Season 5 – First Minutes

جنگجوی نینجا موفق بین المللی و اصلی ژاپنی نمایش ساسوکه، حداقل تا حدی، جانشین کشتی گیران آمریکایی در نظر گرفته می شود. از زمان اولین حضور جهانی Ninja Warrior، این ترکیب ورزش و سرگرمی بار دیگر مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است. اما این چند سال پیش بود و دیگر درخشش جدیدی ندارد. آمازون چقدر می تواند از راه اندازی مجدد گلادیاتورهای آمریکایی انتظار داشته باشد، احتمالا تا سال آینده در هوا باقی خواهد ماند.

آیا کشتی گیران آمریکایی به اندازه قلعه جدید تاکشی بی رحمانه دست و پا می زنند؟

به هر حال، گلادیاتورهای آمریکایی تنها نمایشی از این نوع نیست که آمازون به عنوان بخشی از رونق نوستالژی دهه 90 بازمی گرداند: از سال 2023، Prime Video نسخه جدیدی از قلعه کلاسیک تاکشی را نیز نمایش می دهد. مانند برنامه اصلی، در ژاپن تولید می شود اما توسط آمازون به صورت بین المللی پخش می شود. جادوی مبدأ ممکن نبود. آیا کشتی گیران آمریکایی بهتر عمل خواهند کرد؟

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع