آلدی جارو شارژی را با قیمت های ویژه به فروش می رساند

اگر به دنبال یک جارو برقی دستی قدرتمند هستید اما Dyson را بسیار گران قیمت می‌دانید، شاید ارزش بازدید از فروشگاه اینترنتی Aldi را داشته باشد. در حال حاضر یک مدل جذاب از Dreame با قیمت بسیار مقرون به صرفه وجود دارد.

جارو برقی دستی Dreame در Aldi بسیار ارزان است

اگر مدتی است به دنبال یکی از آن ها می گردید جارو شارژی سپس این پیشنهاد ممکن است برای شما هیجان انگیز باشد. شما می توانید آن را داشته باشید رویای U10 در Aldi فقط به خاطر آن است 139 یورو از جمله حمل و نقل (مشاهده پیشنهاد در Aldi). از سایر ارائه دهندگان، یک جاروبرقی حداقل 163 یورو هزینه دارد، بنابراین در اینجا پس انداز خوبی خواهید داشت.

جاروبرقی Dreame U10جاروبرقی Dreame U10

جاروبرقی Dreame U10

جاروبرقی با زمان کارکرد تا 40 دقیقه، قدرت مکش 100 وات، 3 حالت مکش و باتری قابل جابجایی.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در 28 مه 2024 در 1:32 بعد از ظهر

در ویدیوی GIGA می توانید آنچه را که باید قبل از خرید جارو شارژی بدانید:

نکاتی که قبل از خرید جارو شارژی باید بدانید

مزیت جاروبرقی قابل حمل Dreame چیست؟

البته جاروهای دستی بی سیم ارزان تری نیز در بازار وجود دارد. با این حال، آنها اغلب دارای معایبی مانند حمل و نقل ناخوشایند به دلیل وزن زیاد، کمبود قدرت مکش یا عمر ناکافی باتری هستند. با این حال، به نظر می رسد این مدل تحت تأثیر این ضعف ها قرار نگرفته است.

مبتلایان به آلرژی از این خلاء قدردانی خواهند کرد زیرا سیستم سیکلون چند مخروطی یکپارچه این امر را تضمین می کند ریزترین ذرات گرد و غبار و مواد حساسیت زا در دستگاه حفظ می شود آن را در هوای اطراف رها نکنید. مدل Dreame نیز امتیاز می گیرد زیرا … چراغ چشمک زن که حتی گرد و غبار و کثیفی را که در هنگام جاروبرقی به سختی دیده می شوند را روشن می کند. Dreame با تنها 3.1 کیلوگرم وزن نسبتاً سبکی دارد و استفاده از آن آسان است. شما هم می توانید این کار را انجام دهید به سادگی باتری را بردارید و مبادله کنید. همچنین برای درمان، شامل به راحتی ظرف خاک را خالی می کند، گفته می شود که به طور خاص صاف طراحی شده است.

را باتری قابل تعویض است می توان آن را به سرعت شارژ کرد. Dreame بیان می کند که باتری زمانی که به طور کامل شارژ شود تا 40 دقیقه ماندگاری بالایی دارد، فقط برای فضای زندگی کوچکتر کافی است. با این حال، اگر خانه ای با چندین طبقه دارید، ممکن است تنگ باشد. در چنین مواردی، به طور ایده آل توصیه می شود که از این جاروبرقی های شارژی به عنوان مکمل جاروبرقی سنتی و/یا جاروبرقی روباتی استفاده کنید. به طور کلی، این یک نمایش عالی است که نباید از دست بدهید.

جاروبرقی Dreame U10 اکنون در Aldi 139.00 یورو است

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در 28 مه 2024 در 1:32 بعد از ظهر

آیا ترجیح می دهید یک ربات جاروبرقی داشته باشید؟ سپس Aldi نیز برای شما پیشنهاد دارد:

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع