آخرین موردی که می خندد – 7 خنده دارترین لحظه

“آخرین می خندد” (LOL) خنده زیادی به همراه دارد. برای کوتاه کردن انتظار برای فصل بعد، خنده دارترین لحظات را برای شما داریم.

مایکل پالی هربیگ با LOL یک قالب سرگرمی ایجاد کرده است که تمام خانواده ها را در مقابل تلویزیون دور هم جمع می کند. LOL در آمازون پرایم در حال پخش است. هر فصل، بهترین کمدین های آلمان سعی می کنند یکدیگر را بخندانند. زیرا تنها قانون برنده شدن، نخندیدن است. همچنین می توانید در حین تماشای نمایش، آنچه را که کمدین ها در تلاش هستند انجام دهند را تجربه کنید. به این ترتیب می توانید ببینید تا چه حد در نمایش خواهید رسید. حداکثر با این هفت لحظه خنده دار، شکست اجتناب ناپذیر است.

7. Caroline Kepikos استعداد خود را در گود زدن به نمایش گذاشت

قبلاً در فصل اول LOL، کارولین کبکوس استعداد پنهان خود را نشان داد: او می تواند بسیار دقیق گوز بزند. خوب، به طور خاص، او در تقلید باد با دستانش بسیار خوب است. او خود را به عنوان “سندرم نفخ” توصیف می کند. کبکوس برای نشان دادن استعداد خود، تکه های کاغذی حاوی انواع مختلف باد تهیه کرد. تورستن استراتر اولین تکه کاغذ را با این شرح می کشد: «فکر می کردم باد آرامی خواهد آمد، اما بعد چیز دیگری آمد.» آنکه انگلک شماره گوز نمایش را “بسیار جدی” توصیف می کند زیرا “گوز کبک عالی است.” وقتی ریک کاوانیان آهنگ “Dry Fart Ends Up Wet” را با صدای Rolf Schulte می خواند، هوای استودیو می سوزد. اما هیچ کس به خاطر نقاشی اخراج نشد.

6. اتو واکز گیتار را بیرون می آورد

اتو والکس اولین بازی خود را در LOL در فصل پنجم انجام داد و به قیمت جان بسیاری از کمدین ها تمام شد: هیزل بروگر، اولاف شوبرت، میرجا بوئز و الیاس ام بارک باید حداقل به این کمدین معروف لبخند می زدند. اما اجرای گیتار او تنها یک نفر را به زانو درآورد: اولاف شوبرت. جای تعجب نیست: وقتی اتو فالکز زنگ را زد و “لی لی لی” را با گیتار خود نواخت، همه باید روی نخندیدن تمرکز می کردند. پولی هربیگ نتوانست این جمله را نگه دارد که «شوهر لاو به خاطر همسرش بدخلقی داشت، زیرا شب هنگام در ترافیک او آنقدر فریاد می زد که هر بار او را بیدار می کرد».

5. تدی تبدیل به نقاشی می شود

در نهایت، فصل اول LOL بین تدی، مکس ژرمن و تورستن استراتر تعیین شد. برای ژرمن و استراتر، حضور تدی در نقش مونالیزا یک مصیبت بود. تدی تیکلبورهان ظاهر خود را اعلام کرد و اندکی بعد از پشت پرده مانند نقاشی مونالیزا بیرون آمد. با این حال، صفحه بشقاب سخاوتمندانه بریده شده است. در عوض، تدی سرش را به نقاشی فرو کرد. او بلافاصله از منظر نقاشی شروع به صحبت کرد. “کس دیگری در موزه هست؟” یا “آیا می توانم از شما چیزی بپرسم: چگونه می توانم بهتر به نظر برسم – به این یا آن طرف؟” حتی زمانی که استراتر و ژرمن فکر کردند از این بازی جان سالم به در برده اند، تدی حمله دیگری را آغاز کرد.

5. اولاف برای عضویت در گروه مرد آبی درخواست می دهد

گروه Blue Man در واقع قرار بود در فصل 5 کمدین ها را بخنداند. چیزی که هیچ کس انتظارش را نداشت: اولاف شوبرت فقط حوصله تماشا کردن نداشت. او بلافاصله در شام گروه مرد آبی شرکت کرد. خود شوبرت آن را به عنوان «زیباترین نوشیدنی قهوه ای که تا به حال خورده است» توصیف می کند. برنامه ریزی شده بود یا نه: کمدی لحظه به قیمت زندگی اولیه تورستن استراتر تمام شد.

3. مارتینا هیل در نقش مندی در «تغییر توپ ضربه ای»

در فصل 4، میان‌آهنگ‌های موزیکال نیز پتانسیل زیادی برای خنده ایجاد کردند. مارتینا هیل “Kick Ball Change” را در نقش مندی می خواند. اتفاقاً خودش اسمش را هم نمی‌گذارد: در طول اجرا، هیل بین عنوان‌های “Ene, Mene, Mopel, who eats Popel” و “Rambazamba in der Mama” در نوسان بود. شروع آهنگ جوکو وینترشایت را در پشت صحنه به گریه انداخت. طرفداران LOL “بو” آلمانی را یکی از خنده دارترین لحظات دانستند. در پایان، هیل با این جمله خداحافظی کرد: «تمام کردم و از خودم متنفرم».

2. مکس ژرمن در نقش مارکوس لنز

او بارها و بارها ثابت می کند که مکس ژرمن در هنر تقلید از مردم تسلط داشته است. زمانی که مکس ژرمن یک بار از مارکوس لنز تقلید کرد، طحنی کمدین زیر دست او رنج می برد: «تقریباً بمیرم،» طحنی در مصاحبه گفت. از آنجا که مکس ژرمن نه تنها خود را در نقش مارکوس لنز انتخاب کرد، بلکه با مارکوس لانز نیز در نقش مارکوس لنز مصاحبه کرد.

1. آهنگ Anke Engelke و Bastian Pastyuka “Shoo Shoo Shoo”

اگر «آخرین خنده» سرود داشت، آن سرود «شو شو شو» ساخته باستیان پاسیوکا و آنکه انگلکه از فصل 4 بود. عباراتی مانند “اولین قرار ما، رستوران دارمور، صورتحساب سفارش داده شده است، اما چه کسی قرار است هزینه آن را بپردازد” و “اوه نه، من خسته هستم، اما خنده دار بود، گارسون چشم خود را می بندد”، تمام شب برای من ظرف میشوی» منجر به آب شدن صورت شد یا دو صورت و هزاران نفر جلوی تلویزیون میرقصند.

نتیجه: خنده دارترین لحظات از پنج فصل LOL

هر فصل از “خنده آخر” از لحظات خنده دار، احساسی و خنده دار عجیب و غریب تشکیل شده است. چیزی که باقی می ماند یک روحیه خوب است. و در چند ماه آینده می توانیم دوباره عضلات خنده خود را تمرین دهیم. یک ویژه هالووین قبلاً برای پاییز 2024 اعلام شده است.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع