گوگل شروعی شرم آور دارد

Google I/O 2022: دستگاه‌های پیکسل جدید معرفی شدند

چرا این اتفاق برای گوگل ادامه دارد؟

گوگل قبلاً تبلت پیکسل را بدون فاش کردن جزئیات زیادی نشان داده است:

دوباره اتفاق افتاده است. یک محصول Google که هنوز در نهایت ارائه نشده است، در یک بازار به پایان می رسد و حتی قبل از اینکه سازنده خودش آن را انجام دهد، در آنجا با جزئیات نشان داده می شود. این دقیقا همان چیزی است که در مورد گوشی های هوشمند اتفاق افتاد. بنابراین ما می دانیم که از تبلت 2023 چه انتظاری داریم.

گوگل

پیش فروش تبلت گوگل پیکسل

گوگل در مورد محصولات جدید با یک مشکل واقعی روبرو است. دستگاه های آزمایشی همچنان در بازارها ظاهر می شوند و قبل از ارائه رسمی در آنجا فروخته می شوند. این اتفاق در گذشته با گوشی‌های هوشمند گوگل و اکنون در تبلت پیکسل رخ داده است، اگرچه قرار نیست تا سال 2023 این موضوع در نهایت فاش شود. فقط با 400 دلار آیا تبلت با ایستگاه اتصال و کابل فروخته شد:

همانطور که گوگل قبلا تایید کرده بود، تبلت پیکسل با یک پایه بلندگو عرضه می شود و اگر نمی خواهید از آن به عنوان یک تبلت اندرویدی در حال حرکت استفاده کنید، آن را به Nest Hub تبدیل می کند. اساساً دستگاه دو هدف را برآورده می کند. اما اطلاعات فنی نیز پنهان نمی ماند. تصویری از آگهی نشان می دهد که حافظه داخلی 256 گیگابایت است. همچنین باید از تراشه Tensor نسل دوم استفاده شود. نسل دوم تراشه Tensor نیز در Pixel 7 Pro (تست) نصب شده است. بنابراین عملکرد باید به اندازه کافی بالا باشد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

این که یک شرکت میلیارد دلاری مانند گوگل نمی تواند دستگاه های جدید را تا زمان ارائه نهایی زیر قفل نگه دارد و حتی آنها را پیش فروش کند، کمی شرم آور است. با این حال، توسعه احتمالاً در حال حاضر کامل شده است، بنابراین احتمالاً نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم تا Google پوشش‌ها را حذف کند و تبلت پیکسل از طریق کانال‌های رسمی خریداری شود. هرگز نباید چنین دستگاه آزمایشی را خریداری کنید، زیرا در صورت اطلاع از فروش، چنین دستگاه هایی از راه دور غیرقابل استفاده می شوند.