گوشی های Vivo اندروید 13 را دریافت می کنند: توزیع در آلمان آغاز می شود

شرکت چینی Vivo رابط کاربری Funtouch OS اندروید 13 خود را تکمیل کرده و توزیع را آغاز کرده است. شخصی‌سازی و امنیت بیشتر در کنار برنامه‌های بهبودیافته عکس و ویدیو، تمرکز این به‌روزرسانی است.

ویوو اندروید 13 را در آلمان توزیع می کند

اندروید 13 در چند روز آینده برای Vivo X80 Pro عرضه خواهد شد. این مدل ها در اواسط دسامبر عرضه خواهند شد Vivo X80 Lite، V23، Y55، Y22s و Y35.

طبق این اعلامیه، کاربرانی که اندروید 13 و سیستم عامل Funtouch را دارند، آن را دریافت خواهند کرد راه های بیشتری برای شخصی سازی گوشی هوشمند خود. طبق معمول Material-You-Design، رنگ های سیستم با رنگ های تصویر پس زمینه انتخاب شده تطبیق می یابد. فیلدهای اعلان و کنترل صدا را هم اکنون می توان برای اولین بار به صورت رنگی طراحی کرد.

در ویدیو: این چیزی است که ما در مورد Vivo X80 Pro فکر می کنیم.

ویوو: این گوشی ها اندروید 13 را دریافت خواهند کرد

یک ماه بعد، یعنی اواسط ژانویه 2023، تلفن های همراه آنجا خواهند بود Vivo X60 Pro، Y52، Y72 و Y76 قبل از عرضه Vivo V21 در ماه فوریه، نوبت دهید. اندروید 13 در اوایل آوریل برای ویوو Y21s و Y33s منتشر خواهد شد.



منبع Vivo توزیع سیستم عامل Funtouch 13 مبتنی بر اندروید 13 را آغاز کرده است. دارندگان گوشی هوشمند Vivo اکنون می توانند منتظر به روز رسانی باشند، مشروط بر اینکه تلفن همراه آنها یکی از دستگاه های پشتیبانی شده باشد. ابتدا گوشی پرچمدار Vivo X80 Pro می آید برای لذت بردن از اندروید 13، طبق گفته ویوو، مدل‌های دیگر به تدریج دنبال خواهند شد (پایین را ببینید). تا آوریل 2023، ویوو می خواهد توزیع را کامل کند.

علاوه بر این، کاربران باید در مورد چیزها “احساس بهتری داشته باشند”. امنیت و حریم خصوصی دريافت كردن. عکس‌ها و ویدیوها را می‌توان پنهان کرد و دسترسی به رسانه‌های شخصی شما را می‌توان به برنامه‌های خاصی محدود کرد (منبع: Vivo).

علاوه بر این، Vivo دارای برنامه‌های عکس و ویدیو اصلاح شدند. منظره یاب اکنون دارای یک حلقه تثبیت کننده جدید است و صدا را می توان به صورت جداگانه برای هر بخش در طول ویرایش ویدئو تنظیم کرد.