کامپیوترهای زلدا اکنون در Tears of the Kingdom ساخته می شوند

آنچه در ویدیوی بالا مشاهده می کنید، جمع کننده نیز نامیده می شود – دستگاهی که می تواند اضافه کند. آدرها اساس هر کامپیوتری هستند. کاری که c7fab در ویدیو انجام داد، ساختن پایه برای یک کامپیوتر است. متأسفانه، همانطور که Zenni اشاره کرد، وجود دارد محدودیت کاهش در Tears of the Kingdom. بنابراین نمی توانید بی نهایت آیتم را در Hyrule قرار دهید. وقتی مقدار مشخصی را رها کنید شروع به ناپدید شدن می کنند.

آه، این دقیقاً چگونه یک ماشین حساب باید کار کند! ظاهرا! اگر شما یک ریاضیدان یا متخصص کامپیوتر نیستید، شاید توضیحی لازم باشد که کدام توسعه دهنده نرم افزار Zenni در مصاحبه به Kotaku می گوید:

مطمئناً محدودیت افت بیش از همه وجود دارد تا بازی همیشه پایدار اجرا شود و فقط به محض ساخت قلعه های بزرگ خراب نشود. نکته اخلاقی داستان این است که احتمالاً به دلیل محدودیت، امکان ساخت یک رایانه کامل یا بازی Doom بر روی رایانه شخصی درون بازی در Hyrule وجود نخواهد داشت. با این حال، اساس یک رایانه شخصی کارآمد وجود دارد.



منبع

بستر، زمینه:سوئیچ نینتندو

بازیکنان Zelda اکنون کامپیوترهایی را در Tears of the Kingdom می سازند

رهایی:05/12/2023

آیا TotK به اندازه Minecraft خلاق است؟ اولین بازی‌های Zelda اکنون توانسته‌اند پایه و اساس رایانه‌ها را در Tears of the Kingdom بنا کنند. دیوانه به نظر می رسد – و این است.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
فناوری کامپیوتر در افسانه زلدا: اشک پادشاهی در ابتدا گیج به نظر می رسد – این یک ویدیو از Zelda builder c7fab است:

یه توضیح کوچولو: در اینجا Zenni اساس یک سیستم باینری را توضیح می دهد که در آن همه اعداد فقط با ارقام 0 و 1 بیان می شوند. بنابراین، اگر می‌پرسید دقیقاً «1 + 1 = 0 با حمل 1» به چه معناست، توضیح این است که 1 + 1 البته 2 است. با این حال، در سیستم دودویی، “2” با “10” شماره گذاری می شود – یعنی یک و صفر، نه ده. به هر حال، همه رایانه ها با یک سیستم محاسباتی باینری کار می کنند.

آیا Zelda: Tears of the Kingdom Minecraft جدید است؟ شاید کاملاً نه، اما سیستم ساخت جعبه شنی بازی همچنان به بازیکنان آزادی فوق العاده می دهد، که البته آنها از آن برای ساخت ابزارهای پیچیده مانند ماشین حساب استفاده می کنند. و بله، واقعاً کار می کند، حتی اگر تجهیزات دقیقاً دستی نباشند و بیشتر شبیه کارخانه های کوچک به نظر برسند.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (قابل پخش آلمانی)

“به جای یک دروازه منطقی، (این مثال) از آینه هایی استفاده می کند که به عنوان دروازه های منطقی عمل می کنند و یک دروازه فیزیکی که تعیین می کند کدام ورودی ها سوئیچ شوند. مثال (در ویدیوی اصلی) 1 بیت است، بنابراین اگر آن را به 1 + 0 اضافه کنید، 1 یا 1 + 1 = 0 با حمل 1 دریافت می کنید. اگر بتوانید محدودیت افت در TotK را دور بزنید، می‌توانید یک ماشین حساب واقعی بسازید.(منبع: Kotaku)