واقعا خیلی بد است

چه نامه و چه بسته، جایگزین هایی برای پست و DHL نیز وجود دارد:

به گزارش پست، این نیز یکی از دلایل افزایش اعداد است: به دلیل گزارش های متراکم، بسیاری از مصرف کنندگان فقط متوجه می شوند که در صورت آسیب دیدن یا غیرقابل ردیابی محموله ها می توانند با مقامات تماس بگیرند.



منبع

با این حال، ارقام آژانس شبکه فدرال فقط برای این نیست اداره پست، اما در صنعت تحویل نامه و بسته. با یک بیش از 90 درصد شکایات در نظرسنجی‌های قبلی، همه چیز برای تدارکات پرچم‌دار آلمانی به هیچ وجه آسان نیست.

اول کرونا، سپس کمبود کارکنان: دویچه پست باید عمل کند

دویچه پست مشکلاتی دارد: به سختی سال 2022 به پایان رسیده است، زیرا واضح است که بدترین سال برای شرکت – اما مهمتر از همه برای مشتریان بود. تعداد شکایات افزایش یافته است و هیچ نوشدارویی پیدا نشده است.

پست آلمان AG

رکورد منفی در پست سوئیس: تعداد شکایات از سقف عبور کرده است

مشتریان دویچه پست بیش از هر زمان دیگری ناراضی هستند – حداقل این چیزی است تعداد شکایات که در سال 2022 توسط آژانس شبکه فدرال دریافت شد. دور و بر 43500 مورد به مقامات فدرال گزارش شد. مصرف کنندگان تقریباً شکایت کردند سه برابر سال قبل، زمانی که 15118 ارسال مربوطه انجام شد (منبع: اشپیگل). حتی بدترین سال تا کنون، 2020، با 18867 شکایت، بسیار فراتر رفته است.

این تعداد حتی ممکن است افزایش یابد، زیرا هنوز ارقام اولیه برای ماه های شلوغ نوامبر و دسامبر در نظر گرفته می شود. اما بدترین چیز برای اداره پست این است اکتبر 2022 با 9436 شکایت شده است. 7000 و 6900 شکایت برای نوامبر و دسامبر در نظر گرفته شده است – کمتر و بنابراین روند در جهت درست است، اما همچنان مقادیر بالایی دارد. با توجه به حجم کل محموله ها، شکایات نادر است.

بر اساس این اتهامات، پست سوئیس مدت هاست که به دلیل عدم استخدام تحویل دهندگان کافی مورد انتقاد قرار گرفته است. اکنون به نظر می رسد که این مورد با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبرو شده است. به خصوص که هر مشکلی به آژانس شبکه فدرال گزارش نمی شود.

دویچه پست از تابستان به دلیل مرخصی بالای استعلاجی به دلیل کرونا با مشکلات قابل توجهی روبرو شده و بسیاری از تورهای محلی لغو شده است. این وضعیت فرآیندهای توزیع را تحت فشار قرار داده است. همچنین یافتن کارگران جدید دشوار است. به گفته سخنگوی پست، این شرکت “علیرغم شرایط چالش برانگیز ادامه دار، هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد برای بهبود بیشتر کیفیت تحویل“.