محتوای رایگان عاشقانه های بد را به بازی می آورد – و موارد دیگر

مجوز:پیش نمایش

بنابراین مد هال به هیچ وجه فقط یک عاشقانه جدید نیست. در عوض، محتوای رایگان در پایان انجمن دزدان گسترش می یابد و Rune شما به تا راز گذشته اش را بگشاید. به همین ترتیب، تعدادی ماموریت در ارتباط با عاشقانه Brynjolf وجود دارد که در پایان آن ها، دزد بداخلاق را بسیار بهتر می شناسید.

نسخه:1.9.32.0.8

رهایی:11/11/2011

آیا شما نیز از صنف دزدان در Skyrim ناامید شدید؟ چه بله و چه خیر، یک برنامه نویس وظیفه خود را برای بهبود تجربه شما به عنوان یک دزد در Skyrim قرار داده است. در ابتدا او فقط مراقب برینیولف غیردوستانه بود که با اولین مد خود شروع کرد همنشین و عاشقانه (منبع: «برینجولف برای تو وقت دارد» اثر الیزابت جکسون هال). امکانات جدید مهمی نیز در آنجا به صنف سارقان اضافه شد: به عنوان مثال، حمامی که می توانید نیمه برهنه (یا کاملا برهنه؟) با دوستان خود استراحت کنید. خوب، اگر این مکان مناسب برای پروانه ها در شکم شما نیست؟

زبان ها:آلمانی

اگر قصد سفر بعدی خود به Skyrim را دارید، نصب این مد جدید را فراموش نکنید – و انجمن دزدان را به روشی کاملاً جدید تجربه کنید.



منبع

اما این همه ماجرا نیست، هال اکنون کل انجمن دزدان را نیز ارتقا داده است – با بد، عاشقانه، چهار سیاه چال جدید، ماموریت های جدید و بیش از 1000 عبارت گفتاری جدید، همه چیز به انگلیسی تنظیم شده است. شما می توانید مد عظیم را از Nexus-Mods دانلود کنید (منبع: “Brynjolf and the Riften Guild – Birthright” اثر Elizabeth Jackson Hall).

عشق در Skyrim خیلی رمانتیک نیست، و علاوه بر این، برخی از مجردهای جالب Skyrim، گستاخ و بی‌اعتنایی هستند. به عنوان مثال، ویلکاس – یکی از اعضای انجمن – پس از ازدواج با او تقریباً هرگز در خانه نیست. آیا او تا به حال در مورد کارهای خانه مشترک شنیده است؟ Brynjolf، مرد دست راست استاد انجمن دزدان، حتی کاملاً بی ادب است و هرگز برای شما وقت ندارد. این اکنون پایانی دارد. از آنجا که برینیولف بازنویسی شده است – او و صنف دزدان.

The Thieves Guild درباره عاشقانه، حمام داغ و بیشتر منبسط

بستر، زمینه:ویندوز کامپیوتر، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، ویندوز

پایان تلاش صنفی دزدها در Skyrim رضایت بخش نیست. و از چند جهت. یک مد غول پیکر اکنون در حال تغییر آن است.