واتس اپ به زودی به شما امکان می دهد کاملاً ناپدید شوید

همه عملکردها برای محافظت از شما البته اختیاری هستند. با این حال، آنها قبلاً در واتس اپ در دسترس نبودند، بنابراین شما تا حدی تحت الحمایه کسی بودید که واقعاً شما را آزار می داد و دنبال می کرد. از آنجایی که این مشکل روز به روز بیشتر می شود، واتس اپ اکنون وارد عمل شده و این قابلیت را به زودی در دسترس قرار می دهد.

بستر، زمینه:اندروید

WhatsApp به زودی به شما امکان می دهد وضعیت آنلاین خود را پنهان کنید

نسخه:2.22.13.75

به طور خاص، این در مورد است، سپس شما به زودی می توانید برای خودتان با جزئیات تصمیم بگیرید، چه کسی می تواند ببیند چه زمانی در واتس اپ آنلاین هستید و چه کاری انجام می دهید. هدف این است که دیگر نمی توان به این راحتی از مردم جاسوسی کرد و تحت تعقیب قرار داد. تاکنون به سختی هیچ گزینه ای در واتس اپ برای دفاع از خود در برابر آن ندارید. اما این به زودی تغییر خواهد کرد. واتس اپ همچنین این امکان را برای شما فراهم کرده است که بدون ایجاد سر و صدا از گروه ها خارج شوید یا لیست های بلاک خصوصی ایجاد کنید.

مجوز:نرم افزار رایگان

واتس اپ می خواهد به بهبود حریم خصوصی کاربران خود ادامه دهد. علاوه بر این، عملکردها و تغییرات جدیدی به طور مرتب اعلام می شود که باید پیام رسان محبوب را بهینه کند. بسیاری از این مدت طولانی است – مانند تغییری که به تازگی اعلام شده است.