تاریخ انتشار اپل در حال پخش شدن است

این گفته نیز با فرض ما موافق است. اما تاریخ ارائه با تاریخ انتشار یکسان نیست، زیرا این شروع واقعی فروش است. اپل نیز می‌تواند کمی دیرتر برنامه‌ریزی کند، اما معمولاً در ماه سپتامبر انجام می‌شود. آیفون 14 چطور؟

آیفون 14 دیری نخواهد آمد. اما دقیقا چه زمانی می‌توانیم منتظر تلفن همراه جدید اپل باشیم؟ تاریخ انتشار نسبتاً قابل باوری در حال حاضر در حال انجام است. اما هنوز ابهاماتی وجود دارد.

سیب
برای این کار نیازی به آیفون 14 جدید ندارید، اما iOS 16 و macOS Ventura از پاییز:

آیفون به عنوان یک دوربین برای مک: macOS Ventura این امکان را فراهم می کند

قاب مشکل آیفون 14 مکس

اگر تاریخ چیزی به ما می گوید، اپل معمولا رویداد ویژه سالانه خود را برای معرفی مدل های جدید آیفون در اولین یا دومین سه شنبه ماه سپتامبر برگزار می کند. امسال 6 یا 13 سپتامبر خواهد بود. با نزدیک شدن به روز کارگر در 5 سپتامبر در ایالات متحده، 13 سپتامبر محتمل ترین تاریخ برای برگزاری مراسم اصلی امسال است.

در بهترین حالت، مشتریان می توانند آیفون 14 خود را در 16 سپتامبر سفارش دهند و در 23 سپتامبر آن را در دست بگیرند. اما این کاملاً قطعی نیست، حداقل برای همه مدل ها. اخیرا شایعاتی مبنی بر مشکل اپل با آیفون 14 مکس جدید منتشر شده است. حداقل این مدل می تواند دیر ظاهر شود. با این حال، برای همه انواع دیگر، هیچ مشکلی در تولید گزارش نشده است. به طور خلاصه: برای اکثر آیفون 14 خوب به نظر می رسد.



منبع

با توجه به تاریخ های ارائه قبلی در چند سال گذشته – به استثنای سال 2020 – یک تصویر نسبتاً واضح برای رویداد اصلی برای همکاران وجود دارد. در نتیجه می توان در روز سه شنبه 22 شهریور انتظار داشت. هفته قبل به دلیل تعطیلات رسمی نباید گزینه ای باشد
بیا، نقل قول (ترجمه شده):

به طور معمول، آیفون 14 جدید باید در ماه سپتامبر ارائه شود – تعداد چهار مدل. به طور خاص، آیفون 14 (6.1 اینچ)، آیفون 14 مکس (6.7 اینچ)، آیفون 14 پرو (6.1 اینچ) و آیفون 13 پرو مکس (6.7 اینچ) مورد انتظار هستند. اما دقیقا چه زمانی در ماه سپتامبر؟ همکاران 9to5Mac جرأت می کنند یک پیش بینی معتبر انجام دهند.

آیفون 14: سخنرانی اصلی اپل در 13 سپتامبر و در 23.09 منتشر می شود.