مستند Conor McGregor در نتفلیکس منتشر شد

نه تنها این مجموعه مستند به زودی از نتفلیکس شروع می شود، زیرا فصل بعدی «جنگنده نهایی» نیز فیلمبرداری شده و از 30 می 2023 پخش خواهد شد. واکنش ها به پست مک گرگور در توییتر نشان می دهد که طرفداران این جنگنده را نباید دست کم گرفت. بزرگ است، بلند است، و در حال بازگشت است. تنها یک انتخاب وجود دارد: شما هستید تیم مک گرگور یا تیم چندلر?

این مجموعه مستند از 17 می 2023 از نتفلیکس شروع می شود (شما می توانید در مورد اشتراک Netflix در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید). در تریلر می توانید کانر مک گرگور مجروح را ببینید که با شکستگی استخوان درشت نی در بیمارستان بستری است. او این را در مبارزه با داستین پویریر در جولای 2021 به دست آورد. آیا این پایان کار او در UFC است؟ آیا مستند مک گرگور برای همیشه، شروع یک مستند جدید و کاملا متفاوت است؟ نه زمانی که کانر مک گرگور راهش را دارد. در تریلر می گوید:

اکنون که به نظر می رسد قهرمان بازگشته است، مطمئنم که نمی خواهید یک مبارزه مهم UFC را از دست بدهید. در این مورد، DAZN را به عنوان یک سرویس پخش پیشنهاد می کنیم. اشتراک مشابه سایر ارائه دهندگان کار می کند. اگر دعواهای خوبی در حال پخش نیست، حتی می توانید یک استراحت اشتراک کنید.

قهرمان سابق با ترجمه‌ای ضعیف، روشن می‌کند که مانند سنگ سخت است و می‌خواهد دوباره بجنگد. همچنین این اولین حضور او به عنوان یک ستاره مستند نیست. شما به احتمال زیاد مجبور خواهید بود یا اجازه خواهید داشت که به تحمل ظاهر متکبرانه و توهین های وقیحانه او، که مبارز به آن مشهور است، در هشت ضلعی ادامه دهید. به نظر نمی رسد که مک گرگور برای حرفه ای به عنوان بازیگر برنامه ریزی کند. حداقل الان نه. به هر حال، می توانید ویدیو را در اینجا مشاهده کنید:

“جنگنده نهایی” کانر مک گرگور

کانر مک گرگور اولین عنوان خود را در برابر خوزه آلدو در سال 2015 به دست آورد. اما یک قهرمانی برای مبارز UFC کافی نیست و یک قهرمانی دوم لازم بود. بنابراین در اواخر سال 2016 با ادی آلوارز مبارزه کرد و به اولین مبارز تاریخ UFC تبدیل شد که عنوان دوم را کسب می کند. این دستاوردی است که مشخصاً نتفلیکس می‌خواهد با یک سریال مستند – “مک گرگور برای همیشه” به آن افتخار کند.

نتفلیکس

مک گرگور برای همیشه در نتفلیکس چه زمانی شروع می شود؟

(منبع: UFC, Sportskeeda)



منبع

“مثل یک سنگ، این مک گرگور برای همیشه است و آن را فراموش نکنید.”