فیلم اکشن وحشیانه با بازی سیلوستر استالونه

شکی نیست که «جان رمبو»، چهارمین قسمت از مجموع پنج قسمت مجموعه «رمبو»، یک نکته روشن است. اما برای چه کسی؟ قابل توجه همه طرفداران ژانر اکشن، زیرا با “جان رمبو” می بینید دوشنبه 12 ژوئن 2023 ساعت 22:35 در Kabel Eins اگرچه یک برش، اما یک منظره بسیار ارزشمند و پر اکشن. سبک قسمت‌های اول به صحنه‌های اکشن واقعی‌تر و سخت‌تر تغییر کرده است، اما هنوز هم طرفداران زیادی می‌توانند از سبک جدید لذت ببرند. این نظر پلتفرم رتبه بندی متاکریتیک نیز هست که امتیاز کاربری این فیلم 7.8 است. از نظر ما نتیجه خوبی است. با این حال، راه رفتن سنگین تر در همه جا مورد استقبال قرار نمی گیرد، به طوری که نسخه اصلی باید دوازده دقیقه کامل کوتاه می شد. اما با وجود برش‌ها، هنوز هم ارزش کوک کردن را دارد و همه طرفداران اکشن نباید جان رمبو را از دست بدهند. در هر صورت، ما در GIGA بهترین سرگرمی را برای شما در روز دوشنبه با نمایش اکشن با بازی سیلوستر استالونه آرزو می کنیم.

طبق گفته فلوینگ دیتا، در مجموع 236 نفر در “جان رمبو” جان خود را از دست می دهند که برخی از آنها بسیار وحشیانه هستند. بنابراین جای تعجب نیست که نسخه اصلی دوازده دقیقه کامل کاهش یافته است. حتی اگر دوشنبه 12 ژوئن 2023 ساعت 22:35 در Kabel Eins
فقط نسخه کوتاه شده در حال اجرا است، اما هنوز ارزش روشن کردن آن را دارد، اما نه لزوما برای همه. در این مقاله می توانید متوجه شوید که دقیقا برای چه کسی است. از قبل برای شما واضح است که می خواهید “جان رمبو” را ببینید، اما نمی توانید دوشنبه بیایید؟ کافی است از Prime Video رجوع کنید و فیلم اکشن سال 2008 را به عنوان گزینه خرید یا اجاره دنبال کنید.

«جان رمبو» برای عدالت می‌جنگد، اما عده‌ای هم روی وجدان خود دارد. در ویدیوی زیر به شما نشان می دهیم که هشت شخصیت اکشن مرگبار چه کسانی هستند.

در «جان رمبو» چه می‌گذرد؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

درست مثل «جان رمبو» این فیلم‌ها را از دست ندهید:

چه کسی ارزش کوک کردن “جان رمبو” را دارد؟

کهنه سرباز سابق جنگ ویتنام، جان رمبو (سیلوستر استالونه) زندگی منزوی در تایلند دارد. با این حال، زمانی که گروهی از مبلغان میسیونر تصمیم می گیرند به یک روستای پناهنده سفر کنند، وجود آرام او تغییر می کند. احتمالاً به طور کامل از خطر آگاه نیستند، با وجود هشدارهای مکرر، آنها به جان اجازه می دهند تا آنها را به روستا نزدیک کند. همانطور که انتظار می رفت، گروه اسیر می شود و جان، که قبلاً بازگشته است، مأموریت بعدی خود را دریافت می کند – نجات مبلغان. اما آیا او به موقع می آید و می تواند گروه را آزاد کند؟

در هیچ قسمت دیگری از این سریال این همه آدم نمی میرند. ما به شما خواهیم گفت که چند نفر هستند و برای چه کسانی ارزش روشن کردن را دارد.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر