زنجیر تلفن همراه برای آیفون و شرکت: قاب های تلفن همراه برای آویزان کردن

همچنین توسط ما آزمایش شده است: آن کیف Just Elegance با Popgrip توسط Popsockets برای کمتر از 40 یورو (به آمازون مراجعه کنید). 3 عملکرد عملی در اینجا گرد هم می آیند. قاب سیلیکونی از گوشی محافظت می‌کند، دستگیره پشتی آن را آسان می‌کند که با یک دست آن را بگیرید و سیم (قابل جدا شدن) به شما امکان می‌دهد آن را دور گردن خود حمل کنید. آستین، دستگیره و بند ناف می توان آزادانه ترکیب کرد تا برای هر سبکی یک نوع وجود داشته باشد.

دسته پاپ قابل افزایش Popsockets قابل تعویض است (منبع تصویر: GIGA)

نکته قیمت اگر نمی خواهید پول زیادی در یک زنجیره تلفن همراه سرمایه گذاری کنید، ارزشش را دارد مورد توسط Caslord (مشاهده در آمازون). وقتی کیس به دست ما رسید، بلافاصله متوجه شدیم که چشمک های بند روی کیس پیچ شده است. بنابراین تلفن همراه بسیار ایمن به بدنه متصل می شود. برخلاف Woodcessories، Caslord زنجیر تلفن همراه را برای گوشی‌های هوشمند مختلف (اندروید) ارائه می‌کند، ما یکی را انتخاب کرده‌ایم که متناسب با Google Pixel 6 باشد. همچنین تنوع رنگ های زیادی برای مدل های مختلف وجود دارد.

رشد سریع زنجیره تلفن همراه از همان ابتدا مورد تمسخر و انتقاد قرار گرفت. نظرات مختلف آنها را به عنوان “نشانه های اعتیاد به تلفن همراه” (منبع: Stern) رتبه بندی می کنند که باعث می شود “کمی مات به نظر برسیم” (منبع: Zeit). چیزی که فکر می کنم در این مقالات گم شده است معضل جیب و کیف دستی: من خودم اغلب بیهوده به دنبال جیب در شلوار، دامن و لباس هایم می گردم. اینها در طول تاریخ از زنان خوانده شده گرفته شده است زیرا وظیفه آنها این بود که در خانه باشند. بنابراین دلیلی نداشت که آنها اشیایی را با خود ببرند.

در رنگ‌ها، شکل‌ها و کارکردهای مختلف – زنجیر موبایل یک دوجین است. اما کدام مدل ها برای گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS ارزشمند هستند؟ ما 4 توصیه را در راهنمای دقیق خود ارائه می کنیم.

Google Pixel 6 بسیار ایمن در قاب قرار گرفته است. علاوه بر این نگران باشید تقویت لبه ها و دوربین عقب برای امنیت بیشتر، اگر تلفن همراه روی زمین بیفتد. برای دکمه های کناری نیز ارتفاع هایی در نظر گرفته شده است تا بتوانید به خوبی از آنها استفاده کنید. برای تقریبا 10 یورو اینجا نمی توانید اشتباه کنید

Popsockets: زنجیره تلفن 3 در 1

کیف Just Elegance + PopSockets Popgrip: سیم به راحتی قابل جدا شدن است (منبع تصویر: GIGA)

وقتی صحبت از محصولاتی مانند زنجیر تلفن همراه به میان می‌آید، انتخاب شما ناامید است. برای انتخاب مناسب از بین مدل های متعدد، از یک سو به تجربه خودمان تکیه کردیم و از سوی دیگر امتیازات کاربران نیز در انتخاب تاثیرگذار است. دومی مفید بودند زیرا بر برداشت های فردی تأکید داشتند. می توانید در مقاله مجزای خود دریابید که ما در GIGA چگونه با توصیه ها و تست های محصول برخورد می کنیم. ما در GIGA با تحقیقات خود می خواهیم محصولات مناسب را به شما پیشنهاد کنیم و از خریدهای بد خودداری کنید. اعتماد شما برای ما مهم است – به همین دلیل می توانید به ما اعتماد کنید.

آیا همه می توانند زنجیر تلفن همراه بپوشند؟
بله چرا که نه! هر کسی که به اطراف در مناطق مد روز نگاه کند می تواند تأیید کند که زنجیر تلفن همراه برای مدت طولانی توسط همه – صرف نظر از جنسیت، سن یا جنبه های دیگر – پوشیده شده است. نکته ما: اگر هنوز مطمئن نیستید، ابتدا یک مدل مناسب انتخاب کنید و ببینید که چگونه آن را دوست دارید. پس سوال این نیست سازمان بهداشت جهانی مجاز به پوشیدن زنجیر تلفن همراه است – اما به جای آن کدام و چگونه.

بهترین زنجیره های تلفن همراه: اینگونه آنها را انتخاب کردیم

ساختارهای مردسالار و سرمایه داری نیز اثر خود را از خود به جای گذاشته اند: جیب های شلواری که بدن را به عنوان یک زن خوانده می شود. دیگر چندان زیبایی شناختی نیست جلوه (کلمه کلیدی: نگاه مردانه) و کمبود یا کوچک بودن جیب های شلوار بازار کیف های دستی را تقویت می کند (برای اطلاعات بیشتر: Deutschlandfunk، TAZ).

مطمئناً، زنجیر تلفن همراه راه حل مشکل نیست، فقط کار می کند، اما حداقل به من اجازه می دهد گوشی هوشمندم را به بدنم نزدیک کنمبدون اینکه آن را در دست بگیرم یا کیف دستی با خود ببرم. اما البته این بدان معنا نیست که زنجیر تلفن همراه فقط توسط افرادی که به عنوان زنان خوانده می شوند قابل پوشیدن نیستند – همانطور که استفان سردبیر ما تأکید می کند:

استفان بابک
استفان بابک، ویرایشگر GIGA، متخصص لوازم الکترونیکی مصرفی، به ویژه صدا.

به نظر ما، کیفیت پردازش خوب و قیمت مناسب است. دو گوشه بالایی کیس کمی ضخیم‌تر هستند، به طوری که به خوبی در برابر ضربه محافظت می‌کنند، مانند مورد Caslord بالا. از دسته قابل افزایش توسط Pop Socket خود چسب است، در هر جایی در پشت کیس گیر می کند و کاملا ایمن است. اما اینجا هم این عیب را داریم که زنجیر تلفن همراه فقط برای گوشی های آیفون موجود است.

نخ دریا: قاب گوشی موبایل برای همه موارد

یک نفر یک قاب تلفن همراه سیگارن حمل می کند.
جیب تلفن همراه سیگارن فضایی را برای گوشی هوشمند و سایر اشیاء قیمتی شما فراهم می کند (منبع تصویر: سیگارن)

نکته GIGA بیایید با یک زنجیره تلفن 2 در 1 شروع کنیم: لوازم چوبی (برای 40 یورو در Avocadostore) روی پایداری در محصولات خود تمرکز کرده است. در حالی که بند ناف از پنبه ساخته شده است (دارای تاییدیه Oeko-Tex)، بدنه آن از گندم و کاه ساخته شده است و پس از استفاده به راحتی قابل بازیافت است. مزیت دیگر: مواد ضد باکتری است. با پوشش شما نه تنها برای محیط زیست، بلکه برای خود نیز کار خوبی انجام می دهید.

در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که افراد بیشتری از گوشی‌های هوشمند خود با زنجیر تلفن همراه استفاده می‌کنند به صورت مورب در اطراف بدن یا اطراف گردن حمل. در حالی که این روند در ابتدا مورد تمسخر قرار می گرفت، اکنون طبیعی است.

آیا نه تنها به دنبال زنجیره تلفن همراه مناسب، بلکه مهمتر از همه به دنبال گوشی هوشمند مناسب هستید؟ سپس مشاور تلفن هوشمند ما همان چیزی است که شما نیاز دارید:

کدام تلفن همراه را بخرم؟ از راهنمای خریدار گوشی هوشمند تعاملی ما بپرسید!

اما بیایید به مزیت 2 در 1 برسیم، زیرا می توان زنجیره را برای موارد تغییر حذف کرد. بنابراین اگر دیگر تمایلی به پوشیدن تلفن همراه خود ندارید، می توانید به راحتی از آن بدون بند استفاده کنید – بنابراین تغییر در اینجا معانی زیادی دارد. تنها عیب Woodcessories: قاب ها منحصراً برای آیفون طراحی شده اند.

به پیشنهاد در Avocadostore

کالورد: برای نگه داشتن محکم

زنجیره تلفن همراه Caslord با وجود قیمت پایین بسیار پایدار است (منبع تصویر: GIGA).
زنجیره تلفن همراه Caslord با وجود قیمت پایین بسیار پایدار است (منبع تصویر: GIGA)
اگر نمی‌خواهید سال‌ها را به دنبال زنجیره تلفن همراه مناسب بگذرانید و همچنین می‌خواهید بیشتر در قاب آن ذخیره کنید، یک قاب تلفن همراه ارزشش را دارد. مدل از نخ دریایی (مشاهده در Avocadostore) 19 سانتی‌متر ارتفاع و 10.5 سانتی‌متر عرض دارد، برای هر تلفن هوشمند و مثلاً کارت یا کلید کافی است. ویژگی خاص: قاب تلفن همراه در دریاچه کنستانس ساخته شده است دست ساز از پلی استر بازیافتی. بسیار شیک، منطقه ای و پایدار.

به پیشنهاد در Avocadostore

زنجیره های تلفن همراه: روندی که باقی خواهد ماند (یا باید) باقی بماند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اما کدام زنجیره های تلفن همراه با عرضه بیش از حد ارزش دارند؟ و آیا می توان حتی با چنین لوازم جانبی به پایداری توجه کرد؟ برای پیش بینی مورد دوم: بله، تو میتونی با انتخاب زیر به شما نشان خواهیم داد که کدام زنجیره های تلفن همراه ارزش دیدن دارند.

لوازم چوبی: همه چیز در مورد تغییر متفاوت است

زنجیر تلفن همراه Woodcessories یک جایگزین شیک و مهمتر از همه پایدار است (منبع تصویر: سازنده).
زنجیرهای تلفن همراه Woodcessories یک جایگزین شیک و بالاتر از همه، پایدار هستند (منبع تصویر: Woodcessories)