فقط در نتفلیکس تلخه؟ با این نکته داخلی محتوای خوبی پیدا خواهید کرد

خود ارائه دهندگان خیلی مفید نیستند، زیرا به سختی می توانید واقعاً فیلتر کنید و اگر چنین است فقط به میزان بسیار محدودی. به عنوان مثال، آمازون گاهی اوقات رتبه بندی های معروف IMDb (پایگاه اطلاعات بین المللی فیلم) را اینجا و آنجا پنهان می کند یا فقط در نگاه دوم می توانید آنها را پیدا کنید. دیگر بازیکنان حاضر در زمین اصلاً چنین چیزی را ارائه نمی دهند – این فقط یک هرج و مرج است. بنابراین اگر نمی خواهید وسط فیلم متوجه شوید که در حال تماشای چرت و پرت هستید، باید بتوانید از قبل کیفیت محتوا را تعیین کنید.

JustWatch (در اینجا به عنوان یک برنامه آیفون) طیف گسترده ای از گزینه های فیلتر را ارائه می دهد (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

پس از سال ها “تمرین” و تجربه، در حال حاضر به طبقه بندی زیر از رتبه بندی IMDb رسیده ام. برای یادآوری، حداکثر 10 امتیاز یا ستاره وجود دارد. اما مطمئناً هیچ کس تعداد کامل امتیاز را نمی گیرد، بنابراین موارد زیر اعمال می شود:

  • زیر 5 امتیاز: مزخرف مطلق، به آن نگاه نکنید.
  • 5 تا 6 امتیاز: دسته پایین تر، اگر کار دیگری برای انجام دادن ندارید، می توانید وقت خود را تلف کنید.
  • امتیاز 6.1 تا 6.9: بسیار خوب، شما می توانید نگاهی بیندازید. اما اگر آن را انجام ندهی چیزی را از دست نمی دهی.
  • امتیاز 7 تا 7.9 فیلم یا سریال خوبی است. ارزش یک نگاه را دارد.
  • از 8 امتیاز به بالا: تکلیف مطلق، باید و باید دیده شود.

آیا مشترک نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو، دیزنی+ و شرکت شده‌اید و فقط ناخواسته پیدا کرده‌اید؟ آیا همه مطالب خوب را دیده اید؟ پس چگونه می‌توانید چیزهای واقعاً خوب را پیدا کنید؟ با راهنمایی خودی زیر من، این کار فوق العاده است.

نتفلیکس
اگر فقط نوعی موتور جستجو برای نتفلیکس و سایر خدمات پخش وجود داشت، جستجویی که کیفیت را نیز در نظر می گرفت. خوشبختانه، آنها در واقع وجود دارند و من مدت زیادی است که از آنها استفاده می کنم. من در مورد “JustWatch” صحبت می کنم – می توانید از آن به عنوان یک وب سایت (لینک) یا مستقیماً به عنوان یک برنامه برای iPhone و Android استفاده کنید. (مشاهده در فروشگاه App، در فروشگاه Google Play) اگر هنوز این سرویس را نمی‌شناسید، حتماً باید آن را امتحان کنید، یک نکته واقعی.

این فیلتر کوچک IMDb تفاوت را ایجاد می کند، بالا یا فلاپ (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
مهمتر از همه، نتفلیکس هر روز فیلم‌ها و سریال‌های جدیدی را به سمت مردم پخش می‌کند، اما رقابت آمازون پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و شرکت به هیچ وجه پایین‌تر نیست. علاوه بر این، پیشنهادات رایگان کتابخانه های رسانه های عمومی ARD، ZDF و برنامه های فرعی آنها وجود دارد. چه کسی هنوز می تواند آن را ببیند و چگونه از “مین های زمینی”، محتوایی که می توانید با خیال راحت به خودتان بدهید، اجتناب کنید؟

از شر آشغال‌ها در Netflix and Co خلاص شوید: به سادگی با JustWatch به درستی فیلتر کنید

لازم به ذکر: JustWatch به خودی خود رایگان است. با این حال، اگر به گزینه‌های فیلتر بیشتری نیاز دارید و نمی‌خواهید تبلیغاتی ببینید، باید مشترک نسخه Pro شوید – هزینه آن 2.49 یورو است. با این حال، به نظر من، برای یافتن مرواریدهای واقعی در نتفلیکس و شرکت به روشی که به تنهایی توضیح داده شده است، عضویت Pro مطلقاً ضروری نیست.



منبع

در نهایت، می‌توانید به راحتی تمام محتوایی را که مناسب شما نیست یا استانداردهای کیفیت شما را برآورده نمی‌کند، پنهان کنید. این رویکرد برای من کاملاً کار می کند و مطمئناً می توانید در آینده از آن بهره مند شوید. یک نکته کوچک: من راهم را از بالا به پایین پایین می‌آورم، بنابراین ابتدا فیلتر IMDb را مثلاً روی 8.0 تنظیم کنید و سپس وقتی همه قطعات خوب را دیدم به آرامی آن را پایین بیاورم.

نکات برجسته نتفلیکس امسال از همکاران ما در Kino.de:

دقیقاً رتبه IMDb را چگونه تفسیر می کنید؟

JustWatch کاتالوگ تقریباً همه سرویس های پخش و کتابخانه های رسانه ای را نقشه برداری می کند. در قسمت “جدید” موارد اضافه شده جدید را در زیر “محبوب” خواهید یافت و در پایان کل پیشنهاد وجود دارد که می توانید با توجه به روحیه خود فیلتر کنید. به عنوان مثال، بر اساس نوع محتوا (فیلم، سریال)، سال انتشار، ژانر، رتبه بندی FSK و بسیاری موارد دیگر. آنچه در اینجا مورد علاقه ماست فیلتر کردن بر اساس رتبه IMDb است، فقط فیلم ها و سریال هایی با امتیاز دلخواه نمایش داده می شوند. و سپس این چگونه به ما در یافتن “مرواریدها” کمک می کند؟ خیلی ساده، شما باید بتوانید نمره IMDb را درک و تفسیر کنید. این بسیار مفید است زیرا تعداد زیادی رتبه بندی تصویری بسیار واقعی از فیلم ها و سریال ها ارائه می دهد.

به نظر شما چگونه نکات زیر Netflix را پیدا کردیم: