پولو همانطور که می دانیم می تواند به سمت پایان خود در حرکت باشد. با این حال، بعید است که نام نیز با آن ناپدید شود. شافر اخیراً تأیید کرده بود که فولکسواگن میخواهد برندها و مدلهای قدرتمندی را در عصر خودروهای الکتریکی حفظ کند. در این زمینه شناسنامه آورد. گلف وارد بازی می شود که می تواند در زیر ID.3 در مجموعه ولفسبورگ قرار گیرد.
به گفته شفر، فولکس واگن در حال حاضر در حال بررسی اثراتی است که استاندارد آلایندگی جدید می تواند بر پولو و شرکت داشته باشد. مدیرعامل انتظار دارد تا چند روز دیگر به نتیجه برسد. با این حال، اگر ترس او تایید شود و یورو 7 پولو به طور قابل توجهی گران شود، “ما قطعا دیگر سرمایه گذاری نخواهیم کرد” (منبع: Autocar via Auto Motor Sport). این پایان برای ماشین کوچک خواهد بود احتمالا حداکثر از سال 2025
رقابت قیمت بین خودروهای الکترونیکی و موتورهای احتراقی قطعی نشده است:
خودروهای الکترونیکی ارزان؟ مشکل باتری حل نشده باقی مانده است
فولکسواگن نمیخواهد بدون نام سری ID جدید، اما از قبل به خوبی تثبیت شده کار کند، و همچنین نمیخواهد بدون نامگذاری مدلهای عصر موتورهای احتراقی که برخی از آنها دهههاست که شناخته شدهاند، کار کند. یک شناسه با پیروی از طرح گلف، پولو میتواند زیر ID.2 از قبل برنامهریزیشده قرار گیرد و به مدل پایه جدید فولکسواگن تبدیل شود. با این حال، قبل از آن، هزینههای خودروهای الکترونیکی، بهویژه باتریهای آنها، باید کاهش یابد. به گفته شفر مشکلی که فولکس واگن در حال کار بر روی آن است هنوز راه حلی وجود ندارد دارد.