تبلت اندرویدی جدید نوکیا ویژگی بسیار خاصی دارد

یکی دیگر از پیشرفت ها نسبت به نسخه قبلی، جهت گیری قوی تر به سمت پایداری است، که HMD به طور کلی بیشتر و بیشتر از آن استفاده می کند. این همان چیزی است که پشت کیس از آن ساخته شده است 60 درصد پلاستیک بازیافتیبه نوبه خود، بیش از 92 درصد از دستگاه را می توان پس از استفاده بازیافت کرد. با توجه به مواد مورد استفاده، HMD بسیار شفاف است: در قسمت “نمایه محیطی” می توانید اطلاعات لازم را در صفحات محصول مربوطه مشاهده کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

با نوکیا T21، HMD یک تبلت خانوادگی جدید تولید کرده است. علیرغم شباهت های فراوان به نسخه قبلی، از نظر پایداری اتفاقات زیادی افتاده است. نکته خوب: قیمت تغییر نکرده است.

نوکیا T21: تبلت دیگری با باتری قوی

این تبلت با مورب صفحه نمایش 10.4 اینچی، همان اندازه مفید T20 را دارد. هیچ چیز در وضوح صفحه نیز تغییر نکرده است: همچنان می توانید از محتوا استفاده کنید 1200 × 2000 پیکسل نگاه کن این مربوط به وضوح Full HD است که برای صفحه نمایش کاملاً کافی است. سازنده HMD دوباره پردازنده Unisoc را برای T21 (Unisoc T612) انتخاب کرده است. تنها توسط یکی پشتیبانی می شود 4 گیگابایت رم در اینجا نباید انتظار معجزه عملکرد داشت. با این حال، اگر به هر حال به دنبال تبلتی برای پخش سریال یا گشت و گذار در اینترنت هر از چند گاهی هستید، عملکرد کاملاً کافی است. به هر حال، شما همچنین می توانید بخار را با قلم روی تبلت خارج کنید (به آمازون مراجعه کنید). حافظه داخلی تنها 64 گیگابایت است، اما با کارت micro SD تا 512 گیگابایت قابل افزایش است.

جلو و پشت تبلت نوکیا T21.
نوکیا T21 علیرغم پشت پلاستیکی اش، کاملا شیک به نظر می رسد. و یک ویژگی مفید جک 3.5 میلی متری است (منبع تصویر: سازنده)

نوکیا T21 فقط در رنگ خاکستری زغالی موجود است. شما می توانید بین a یکی را انتخاب کنید نسخه وای فای 249 یورو (به زودی) و یکی نوع LTE با قیمت 280 یورو (به اتو نگاه کنید) تصمیم بگیرید. ضمناً: اگر نمی‌خواهید تبلت را بخرید، می‌توانید آن را از سرویس اشتراک نوکیا Circular به مبلغ 15 یورو در ماه اجاره کنید. پس از اجاره، شما به سادگی تبلت را پس می فرستید تا بتوان آن را اجاره کرد یا به یک موسسه خیریه اهدا شد می تواند باشد.

تقریباً یک سال پیش، نوکیا با نوکیا T20 بازگشت بازگشت به مرحله تبلتکه به موجب آن این دستگاه عمدتاً به دلیل قیمت پایین 240 یورویی آن توجهات را به خود جلب کرد. از 24 نوامبر 2022 اکنون جانشین آن است نوکیا T21 در بازاری که کاملاً بی شباهت به مدل قبلی خود نیست.

نوکیا T21 همراه است اندروید 12 تحویل داده شد، اما طبق HMD فقط باید 2 ارتقاء سیستم دریافت کند. اندروید 13 در حال حاضر منتشر شده است و سال آینده می توانیم منتظر اندروید 14 باشیم، بنابراین این تبلت از این نظر چندان بادوام نیست. باتری کاملاً برعکس است: مانند T20، این باتری نیز ظرفیتی معادل دارد 8200 میلی آمپر ساعت، که گفته می شود بیش از 12 ساعت پخش ویدیو را فعال می کند. شارژ سریع نیز بهبود یافته است، به طوری که به جای 10 وات، اکنون 18 وات از شارژ سریع پشتیبانی می شود. علاوه بر این، دوام برای بدنه تضمین شده است: گواهی IP52 یک (هرچند ضعیف) را تعریف می کند. محافظت در برابر آب و گرد و غبار.

حتی گام های بیشتری به سوی پایداری

به دنبال تبلت مناسب هستید؟ در اینجا چند توصیه برای شما داریم: