دوچرخه برقی سوئیس استانداردهای جدیدی را تعیین می کند

تا 45 کیلومتر در ساعت S-Pedelec سریع است. چراغ داره قاب کربن. زاویه ای و عظیم است و بلافاصله از جمعیت دوچرخه های الکترونیکی متمایز می شود. موتور Transverse Flux عملکردی عالی ارائه می دهد 1600 وات و 70 نیوتن متر گشتاور. به همان اندازه قابل توجه باتری است که در حداکثر پیکربندی گنجانده شده است افتخار 1,638 Wh می آید. برای شارژ راحت می توان آن را جمع کرد از قاب بردارید.

Twinner T1 Pro را در سازنده ببینید

رونق دوچرخه های الکترونیکی ادامه دارد. به‌ویژه در شهرهای بزرگ، دوچرخه‌های برقی جایگزینی واقعی برای اتومبیل‌ها برای رسیدن سریع و سازگار با محیط‌زیست به مقصد شده‌اند.

Twinner T1 Pro: دوچرخه الکترونیکی تماشایی

مقررات قانونی برای S-Pedelecs

در نسخه استاندارد، Twinner T1 Pro معادل حدود 10000 یورو قیمت دارد. با تمام موارد اضافی، قیمت به حدود 15000 یورو (از طریق Golem) افزایش می یابد.

Twinner T1 Pro با حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت، S-Pedelec است. اگر می خواهید آن را در آلمان رانندگی کنید، نیاز دارید حداقل رده گواهینامه رانندگی AM، همچنین به عنوان “مجوز اسکوتر” شناخته می شود. علاوه بر این، بیمه مسئولیت اجباری است و برچسب باید به دوچرخه الکترونیکی چسبانده شود. و: S-Pedelec ها همچنین اجازه ندارند در مسیرهای دوچرخه سواری در آلمان سوار شوند



منبع

در مقایسه با Kalkoff، KTM یا Fischer، سازنده سوئیسی Thömus هنوز نسبتاً ناشناخته است. پس از عرضه Twinner T1 Pro، باید به طور ناگهانی تغییر کند.

Twinner T1 Pro: دوچرخه الکتریکی زاویه‌دار با حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت و دوربین دید عقب

Twinner T1 Pro در ویدیو:

در فرمان یک است صفحه نمایش 3.5 اینچی یکپارچه، که تمام داده های مرتبط مانند وضعیت باتری یا سرعت را نمایش می دهد. اگر Twinner T1 Pro را مجهز کنید دوربین دنده عقب اختیاری خاموش، صفحه نمایش نیز نمای 360 درجه دوربین را نشان می دهد. بنابراین لازم نیست در هنگام رانندگی بچرخید.

زیرا Twinner T1 Pro هر چیزی را که از نظر فنی در یک دوچرخه الکترونیکی امکان پذیر است را ارائه می دهد – و سپس آن را ده بیل دیگر قرار می دهد.

بخش و دسته های گرم شده همچنین بخشی از لیست گزینه های طولانی هستند. S-Pedelec می آورد 32.2 کیلوگرم روی ترازو

هنوز دوچرخه است یا ماشین؟ وقتی به Twinner T1 Pro نگاه می کنید، ممکن است شروع به فکر کنید. اگرچه دوچرخه الکترونیکی سازنده سوئیسی Thömus بر روی دو چرخ کار می کند، اما در چمدان خود دارای فناوری است که عمدتاً از خودروها شناخته می شود. با این حال، قبل از استفاده از آن در آلمان، یک نکته مهم باید رعایت شود.