این معاملات برای هر کسی که قبلاً تلفن هوشمند دارد و همچنین به دنبال تعرفه ارزان فقط سیم کارت در شبکه Telekom است، ارزشمند است. به نظر ما، تعرفه با حجم داده 16 یا 25 گیگابایتی LTE بهترین ارزش را برای پول ارائه می دهد، زیرا شما کمتر از 1 یورو به ازای هر گیگابایت پرداخت می کنید و حداکثر سرعت LTE 50 مگابایت بر ثانیه است. 5G در این قیمت‌های پایین گنجانده نشده است، اما از آنجایی که استاندارد جدید ارتباطات سیار هنوز در مناطق روستایی در دسترس نیست، این امر در بیشتر موارد اهمیت خاصی ندارد. پیشنهادات تعرفه نسبتاً ارزان اغلب فقط در شبکه o2 و به ندرت در شبکه Vodafone موجود است.

آیا به دنبال تعرفه تلفن همراه در شبکه تلکام با قیمت مناسب هستید؟ سپس باید نگاهی به Klarmobil بیندازید. برند Freenet تولد خود را جشن می گیرد و چندین پیشنهاد فقط برای سیم کارت در فروشگاه دارد. ما نگاهی به کمپین انداختیم و آنچه را که باید در نظر بگیرید را فاش کردیم.

شبکه Telekom: تعرفه تلفن همراه از 10 یورو در Klarmobil

کلارموبیل در حال جشن گرفتن تولد است و اجازه می دهد چوب پنبه ها پاپ بزنند و قیمت ها پایین بیاید. معاملات فقط سیم کارت در شبکه Telekom به ویژه جالب است زیرا همانطور که می دانید به ندرت ارزان در دسترس هستند. این همه خوشحال کننده است که در طول عمل 3 تعرفه تعرفه ها در شبکه Telekom کاهش یافته است (مشاهده پیشنهاد در Klarmobil). همه شامل Allnet و SMS نرخ ثابت و 8 گیگابایت، 16 گیگابایت یا 25 گیگابایت LTE-حجم داده ها حداقل مدت قرارداد 24 ماه است که پس از آن در هر زمان با مهلت اخطار یک ماهه قابل فسخ است. حتما باید این کار را انجام دهید، زیرا از 25 ماهگی هزینه پایه به قیمت عادی مربوطه افزایش می یابد. قیمت اتصال وجود ندارد، اما کمپین فقط برای چند روز اجرا می شود.

به پیشنهاد در Klarmobil

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.