بسیاری از ما می خواهیم شماره تلفن خود را هنگام تغییر قرارداد حفظ کنیم. ارائه دهندگان تلفن همراه اکنون موظف هستند در صورت فسخ شماره تلفن را منتشر کرده و آن را به یک ارائه دهنده جدید انتقال دهند. قابلیت حمل شماره رایگان است و حتی این مزیت را دارد که اغلب یک جایزه از ارائه دهنده وجود دارد.

نکته خواندن

برای یافتن قرارداد تلفن همراه زیر 6 یورو که کاملاً متناسب با نیاز شما باشد به نکات زیر توجه کنید:

  • در انتخاب شبکه تلفن همراه – Telekom، Vodafone یا o2 – در درجه اول باید توجه داشته باشید که کدام شبکه بهترین پوشش را در محل زندگی شما ارائه می دهد. در شهرها، شبکه ها تقریباً برابر هستند، خارج از آنها، Telekom جلوتر است و پس از آن Vodafone و o2 قرار دارند. برای اطمینان، می توانید از همسایه ها، دوستان و اقوام در مورد تجربیاتشان بپرسید.
  • را مقدار حجم داده نقش مهمی در قیمت گذاری قرارداد تلفن همراه ایفا می کند. یک پیشنهاد خوب تا جایی که ممکن است گیگابایت را با کمتر از 6 یورو در ماه ارائه می دهد. پس از اتمام حجم شامل، تعرفه اغلب به سرعت بسیار پایین کاهش می یابد، که موج سواری با موبایل را تقریبا غیرممکن می کند.
  • را سرعت بر حسب مگابیت بر ثانیه داده می شود. هر چه مگابایت بر ثانیه بیشتر باشد، بهتر است، حتی اگر به ندرت به حداکثر سرعت برسد. تقریباً همه برنامه‌های کاربردی ضروری را می‌توان از سرعت ۲۱.۶ مگابیت بر ثانیه استفاده کرد. اکثر تعرفه های زیر 6 یورو سرعت LTE تا 50 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهند.
  • تعرفه بدون LTE خوشبختانه تقریباً دیگر وجود ندارد. اگر هنوز در یک قرارداد قدیمی بدون LTE گیر کرده اید، باید فوراً آن را لغو کنید زیرا استانداردهای قدیمی تلفن همراه به زودی خاموش خواهند شد. 5G برای تعرفه های تلفن همراه زیر 6 یورو نقشی ندارد، زیرا استاندارد جدید تنها در تعرفه های گران قیمت Telekom، Vodafone و o2 ارائه می شود. به هر حال، تنها یک اقلیت در حال حاضر صاحب یک گوشی هوشمند مجهز به 5G هستند.
  • تقریباً تمام قراردادهای تلفن همراه زیر 6 یورو شامل یک مورد است نرخ ثابت برای تلفن و بیشتر برای پیامک. با این حال، پیام رسان هایی مانند WhatsApp و Co به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرند، به همین دلیل حجم داده ها اهمیت بیشتری دارد.
  • یک قرارداد کلاسیک تلفن همراه یکی دارد حداقل مدت 24 ماه با مهلت اطلاع رسانی 1 ماهه با این حال، قراردادهای ارزان قیمت تلفن همراه فقط با سیم کارت زیر 6 یورو می توانند اغلب بدون اصطلاح با مهلت اعلان از 1 تا 3 ماه رزرو شود.
  • را داده خودکار هنگامی که حجم داده ها تمام می شود، به طور خودکار چند صد مگابایت اضافه می کند. با این حال، این گران است، بنابراین باید تعرفه ای را رزرو کنید که شامل حجم کافی داده باشد و دیتای خودکار را غیرفعال کنید.

انتقال شماره تلفن: نکاتی برای تغییر بی دردسر ارائه دهنده تلفن همراه

واحد محتوای گیگا

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.