این باید دو مزیت به همراه داشته باشد: از یک سو، مزیتی که ولف به آن اشاره کرده است تسکین برای مصرف کنندگان بعید است که بحران قیمت انرژی در ماه های آینده کاهش یابد. حداقل علائم مربوطه در حال حاضر قابل پیش بینی نیست.
این باید دو مزیت به همراه داشته باشد: از یک سو، مزیتی که ولف به آن اشاره کرده است تسکین برای مصرف کنندگان بعید است که بحران قیمت انرژی در ماه های آینده کاهش یابد. حداقل علائم مربوطه در حال حاضر قابل پیش بینی نیست.
قبل از شروع بلیت 9 یورویی در ماه ژوئن، شرکت های حمل و نقل از جمله شدیدترین منتقدان این کمپین بودند. نگرانیها شامل هجوم مشتریان، ظرفیت بسیار کم و زمان آمادهسازی به سختی بود. برخی مشکلات به وجود آمده است، اما فروپاشی زمان زیادی است. انجمن شرکت های حمل و نقل آلمان (VDV) اکنون مدافع بلیط 9 یورویی است. درخواست هایی که به پایان می رسند به عقب منتقل شوند.
TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.
چه چیزی با بلیط 9 یورویی کار می کند و چه چیزی نمی تواند؟ پاسخ در ویدئو است:
از سوی دیگر، سیاستمداران می توانند از زمان اضافی استفاده کنند برای آماده کردن جانشین بلندمدت بلیط 9 یورویی، مثل ولف وزیر حمل و نقل Volker Wissing در حال حاضر قصد دارد در پاییز با همتایان خود از ایالت های فدرال دیدار کند تا یک بلیط جدید حمل و نقل عمومی را راه اندازی کند. برای این کار نباید پولی از طرف دولت فدرال در نظر گرفته شود، که باید منجر به قیمت های بالاتر برای مشتریان شود.