این کلاسیک را یک بار باید ببینید

به هر حال، اگر نمی خواهید به قضاوت 1.9 میلیون کاربر IMDb به تنهایی اعتماد کنید، همچنان می توانید به رتبه بندی Rotten Tomatoes نگاه کنید. در 97 درصد روی «گوجه‌سنج» واقعاً نباید هیچ سؤال دیگری وجود داشته باشد.

فرانسیس فورد کاپولا کهنه کار کارگردان، یکی از مهم ترین آثار هنری تاریخ سینما را با «پدرخوانده» (در اصل «پدرخوانده») خلق کرد. حتی اگر هرگز فیلم 1972 را ندیده باشید، آن را می دانید نقل قول ها و اشارات دیگر، که بارها و بارها در فرهنگ پاپ یافت می شود.

“پدر خوانده” دریافت می کند در امتیاز IMDb 9.2. هیچ فیلم Paramount+ امتیاز بیشتری ندارد. به طور کلی، کلاسیک مافیا یکی از بهترین فیلم های تمام دوران است (به Paramount+ مراجعه کنید). فقط “محکوم” از سال 1994 (9.3 امتیاز) حتی در IMDb بهتر است.

خوب است بدانید: دو قسمت دیگر پدرخوانده نیز ارزش دیدن دارند، اگرچه قسمت 3 مربوط به سال 1990 بسیار کوتاه است. از طرف دیگر، قسمت دوم، مانند فیلم اول از جایگاه واقعی کلاسیک برخوردار است و سپس رابرت دنیرو را در نقش دون ویتو کورلئونه جوان اضافه می کند.

مشتریان نتفلیکس نیازی به اشتراک Paramount+ ندارند

اگر مشترک Paramount+ نشده‌اید، اما مشتری نتفلیکس هستید، می‌توانید «پدرخوانده» را نیز در بازار پخش جریانی تماشا کنید. با این حال، فیلم باید دیر یا زود در آنجا ناپدید شود، زیرا پارامونت پیکچرز پشت فیلم است و آنها هستند مجوز کلاسیک به نتفلیکس به صورت موقت (در نتفلیکس تماشا کنید).



منبع

آیا شما یک مثال می خواهید؟ وقتی دون ویتو کورلئونه می‌گوید: «من به او پیشنهادی می‌دهم که نتواند رد کند»، قلب هر طرفدار فیلم تندتر می‌زند.

بهترین فیلم؟ مطمئناً برای بسیاری از مردم یک موضوع است، اما ارزیابی IMDb (پایگاه اطلاعات فیلم های اینترنتی) حداقل عینیت را به همراه دارد. میلیون ها طرفدار و منتقد فیلم اشتباه نمی کنند. این مورد در مورد بهترین فیلم موجود در حال حاضر در Paramount+ نیز صادق است.

حتما ببینید: The Godfather on Paramount+

باورش سخت است که «پدرخوانده» نامزد 11 جایزه اسکار شد، اما در نهایت «فقط» 3 تای آن ها را برد. با نگاهی به گذشته، این شاهکار می تواند داشته باشد مارلون براندو و آل پاچینو مطمئناً سزاوار جوایز بیشتری در نقش های اصلی است.

Paramount+ یکی از سرویس‌های استریم کوچک‌تر است، اما به لطف استخر عظیم آن یک کلاسیک نیز وجود دارد که حداقل یک بار در زندگی خود باید آن را ببینید. در حال حاضر نمی توانید فیلم بهتری در آنجا پیدا کنید – قول می دهم.

تریلر The Godfather – 50th Anniversary

کلاسیک از طریق و از طریق: