اینجا جایی است که ترافیک بیشترین ضربه را می‌زند

تحلیلگران از ایالات متحده آمریکا بین المللی زمان تراکم مقایسه شد و همراه باشید برای پایتخت آلمان تا 71 ساعت، که برلینی ها مجبور بودند در سال 2022 بیهوده در اتومبیل های خود خرج کنند. اما 10 تای برتر هنوز هم چند شگفتی در انتظار دارند:

  1. برلین با 71 ساعت
  2. مونیخ با 74 ساعت
  3. هامبورگ با 56 ساعت
  4. پوتسدام با 55 ساعت
  5. لایپزیگ با 46 ساعت
  6. دارمشتات با 47 ساعت
  7. فرایبورگ با 43 ساعت
  8. کلن با 38 ساعت
  9. برمن با 40 ساعت
  10. نورنبرگ با 40 ساعت

با این حال، مقایسه بین المللی عقب مانده است: Inrix در گزارش فعلی این موضوع را در نظر گرفته است هیچ کشور آسیایی. شهرهای بزرگی مانند بمبئی در هند یا پکن در چین احتمالاً به همان اندازه لندن تحت تأثیر هرج و مرج ترافیکی قرار خواهند گرفت.

مردم یک سوم عمر خود را در خواب می گذرانند. کار بیشتر روز را می خورد. آنچه پس از آن باقی می ماند، در واقع می خواهید برای چیزهای زیبا استفاده کنید. اما ترافیک اغلب این طرح را خراب می کند، به خصوص در پایتخت: در مقایسه با آلمان، برلین از نظر هرج و مرج ترافیکی پیشتاز استهمانطور که ارزیابی اینریکس نشان داده است.

هیچ کس دوست ندارد در ترافیک گیر کند. اما اینکه چقدر زمان از دست می دهید بستگی زیادی به جایی دارد که در حال سفر هستید. در بدترین شهرهای آلمان، چندین روز از سال در هرج و مرج ترافیکی تلف می شود.

تحرک

ترسناک ترافیک: مونیخ طولانی ترین است

با این وجود، نه تنها شهرهای بزرگ آلمان حضور دارند: پوتسدام در جایگاه چهارم احتمالاً از نزدیکی آن به برلین رنج می برد. با دارمشتات، فرایبورگ و نورنبرگ اما تعداد کمی از نامزدها نیز وجود دارند که متأسفانه به تنهایی به مکان های برتر راه یافته اند.

ایستادن در ترافیک در خودروهای الکترونیکی نیز لذتی ندارد، اما حداقل مشتریان اکنون انتخاب های بیشتری دارند:

این میانگین آلمان برای سال 2022 40 ساعت است دقیقا مشابه پارسال به طور کلی، اینریکس هنوز شاهد بازگشت به سطح قبل از همه گیری نبوده است.

در مقایسه بین‌المللی با تأخیر مواجه می‌شوید: بدون آسیا فقط نصف وحشی است

در سراسر جهان در رتبه بندی منفی قرار دارد لندن جلوتر رانندگان در پایتخت بریتانیا در سال 2022 156 ساعت را در ترافیک از دست دادند. شیکاگو بدترین در ایالات متحده است. با 155 ساعت ترافیک ثابت، شهر بادگیر دوم شد.

نگاهی اجمالی به مکان 2 نشان می دهد که Inrix این لیست را می سنجد: مسئله فقط زمان از دست دادن در ترافیک نیست، اندازه شهرها نیز در نظر گرفته می شود. از این رو برلین را قبل از مونیخ فرود می آورد، اگرچه رانندگان خودرو 3 ساعت بیشتر در پایتخت باواریا در ترافیک گیر کرده. در سال قبل، مونیخ همچنان در رتبه اول قرار داشت، اما در مقایسه تام تام با سال قبل، هامبورگ جلوتر بود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع