به این ترتیب اجاره بها افزایش می یابد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

کارشناسان مختلف قبلاً محاسبات نمونه را تهیه کرده اند. اما همیشه بستگی به این دارد که خانه چقدر مدرن است، آیا اقدامات بازسازی قبلاً انجام شده است و از کدام سیستم گرمایشی استفاده می شود. بنابراین، افزایش احتمالی اجاره بها را فقط می توان به طور تقریبی تخمین زد. با این حال، کارشناسان فرض می کنند که هزینه های اضافی خواهد بود ساختمان مدرن به حدود 100 یورو بیشتر در ماه جمع شود. در یک ساختمان قدیمی، جایی که پاکسازی می تواند به صدها هزار برسد، همینطور می شود به سرعت بیش از 200 یورو در ماه بیشتر می شود (منبع: Frankfurter Allgemeine).

اقدامات جدی برای دستیابی به اهداف آب و هوایی در آلمان و اتحادیه اروپا برنامه ریزی شده است. قرار است سیستم های گرمایش گاز و نفت ممنوع شود و بازسازی اجباری میلیون ها ساختمان مسکونی نیز برنامه ریزی شده است. هزینه های این نه تنها به صاحبان ختم می شود، بلکه تأثیر بسیار زیادی بر اجاره ها نیز خواهد داشت.

بازسازی به میزان زیادی قیمت اجاره را افزایش می دهد

همه مستاجرینی که در خانه‌های قدیمی‌تری زندگی می‌کنند که عایق‌بندی ضعیفی دارد و سیستم گرمایشی قدیمی در آن کار می‌کند، باید انتظار بازسازی و افزایش اجاره‌بها را در چند سال آینده داشته باشند. با این حال، چه کسی؟ در یک ساختمان جدید با عایق خوب زندگی می کند، جایی که شاید حتی از پمپ حرارتی یا گرمایش منطقه ای استفاده شود، می تواند اول نفس بکشد.

آنچه باید در مورد پمپ های حرارتی بدانید:

مستاجران در قبض انرژی صرفه جویی خواهند کرد

با این حال، نیازی نیست که یک بازسازی فقط پیامدهای منفی داشته باشد. اگر خانه عایق بندی بهتری داشته باشد، پنجره های جدید و گرمایش کارآمدتر نصب شود، هزینه های اضافی در همان زمان کاهش می یابد زیرا مصرف کمتری خواهید داشت. بنابراین افزایش اجاره بها می تواند محدود شود، در ازای آن یک ملک مسکونی مطابق با استانداردهای انرژی فعلی دریافت می کنید و در هزینه های انرژی صرفه جویی می کنید.

در حالی که بسیاری از صاحبان خانه هنوز در حال هضم شوک ناشی از ممنوعیت قریب الوقوع گرمایش گاز و نفت هستند، اخیراً اعلام شد که اتحادیه اروپا نیز در حال برنامه ریزی یک تعهد جدید برای نوسازی ساختمان های قدیمی است. همه اینها هزینه ای باورنکردنی خواهد داشت. نه تنها صاحبان خانه، بلکه میلیون ها اجاره کننده نیز تحت تأثیر قرار می گیرند. به هر حال، هر دوم نفر در آلمان برای اجاره زندگی می کنند. قیمت برای تعمیرات می تواند تا حدودی به اجاره منتقل شود. تا 8 درصد از اقدامات نوسازی در سال در اینجا امکان پذیر است. و این باعث می شود که اجاره بهای بالا برای بسیاری غیرقابل تحمل باشد.