از کجا بخریم و چگونه بازخرید کنیم؟

اتصال قطار وجود دارد. رزرو صندلی بخشی از بلیط “مهم نیست کجا” نیست، اما می توان آن را در زمان رزرو سفارش داد یا بعداً رزرو کرد. ترکیب با تخفیف های دیگر، مانند بهن کارت، امکان پذیر نیست.

بلیط ها چقدر اعتبار دارند؟

قیمت 39.90 یورو است. با آن شما می توانید سفر در آلمان به صف شدن اگر سفر شما به خارج از کشور می رود، به یک بلیط اتصال نیاز دارید. پیشنهاد اعمال می شود تا زمانی که سهام باقی بماند. بلیط «مهم نیست به کجا» در این قطارهای دویچه بان در کلاس دوم معتبر است:

  • ICE از راه دور، IC/EC
  • حمل و نقل محلی (IRE، RE، RB، S-Bahn)
  • حمل و نقل محلی (نه راه آهن شمال شرقی متعلق به فدرال)

کسانی که می خواهند در سفرهای قطار صرفه جویی کنند در حال حاضر بلیط 9 یورویی را انتخاب می کنند. اما این فقط در مورد حمل و نقل عمومی صدق می کند. اگر می‌خواهید با ICE ارزان سفر کنید، باید به جای آن یک «بلیط مهم نیست کجا» بخرید. کجاست، چگونه کار می کند و باید مراقب چه چیزی باشید؟

به صفحه کمپین در Deutsche Bahn

با بلیط «مهم نیست کجا»، نه تنها می‌توانید با قطار منطقه‌ای در کشور قدم بزنید، بلکه می‌توانید سوار بر ICE سریع هم شوید. این یک کمپین زمان محدود با همکاری “دویچه بان” و ادکا است.

مهم نیست که کجا بلیط: بازارهای شرکت کننده

برای یک سفر رفت و برگشت شما نیاز دارید یک بلیط دیگر بدون توجه به کجا. کد باید حداقل 2 روز قبل از سفر بازخرید شود. می توانید از آن برای رزرو سفرهای تا 180 روز قبل استفاده کنید. روزهای خاموشی وجود ندارد. همچنین می توانید از آن برای رزرو سفرهای کریسمس، سال نو یا در طول فصل تعطیلات استفاده کنید. با این حال، هنوز باید صندلی برای سفر مربوطه وجود داشته باشد.

خالص متعلق به انجمن Edeka است، اما بلیط های کمپین در اینجا موجود نیست. برخط شما هم نمی توانید بلیط بخرید، فقط آن را پس بگیرید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

شما حداکثر 5 بلیط «مهم نیست کجا» برای هر نفر دریافت می کنید. کد باید تا 30 ژوئن 2023 بازخرید شود. کدهای استفاده نشده پس از آن منقضی می شوند. اما شما می توانید وقت خود را با فرود اختصاص دهید. بلیط “مهم نیست کجا” را می توان برای سفر استفاده کرد تا 9 دسامبر 2023 مورد استفاده قرار گیرد.

مهم نیست که کجا بلیط در دسترس استn سوپرمارکت های مختلف زنجیره ای ادکا. این نه تنها شامل مغازه هایی با همین نام می شود، بلکه شامل موارد زیر نیز می شود:

  • خرید بازار
  • بودنی
  • بسته و خوب
  • نوشیدن خوب
تبلیغات فوراً مؤثر است. با این حال، ممکن است تا آگوست طول بکشد تا بلیط در هر فروشگاه مورد نظر در دسترس باشد.

دویچه بان قبلاً با سوپرمارکت های زنجیره ای مختلف در گذشته کار کرده است. در سال 2021، Lidl دو سفر طولانی مدت به قیمت 49.90 یورو ارائه داد. قبلاً می‌توانستید بلیط قطار ارزان‌قیمت را از Aldi نیز خریداری کنید.

آزمون تخصصی Skyrim: آیا شما یک خبره واقعی Skyrim هستید؟

نمی توانید مستقیماً از شعب ادکا بلیط قطار تهیه کنید. در عوض، شما در صندوق خرید می کنید یک کوپن با کد هشت رقمی. این به عنوان یک بلیط معتبر نیست، اما باید در صفحه کمپین Deutsche Bahn استفاده شود:

  1. صفحه اکشن را کنترل می کند.
  2. انتخاب می کند “بازخرید کد رزرو“.
  3. دادن کد هشت رقمی یکی که خریدی
  4. انتخاب ارتباط که از آن می خواهید رزرو کنید.
  5. مراحل خرید را تکمیل کنید. سپس بلیط سفر قطار خود را دریافت خواهید کرد.

حمل و نقل عمومی محلی در محل شروع و پایان شامل نمی شود. حداکثر 4 کودک تا 14 سال با همراهی یک بزرگسال در صورت ذکر کودک در هنگام رزرو سفر به صورت رایگان سفر می کنند. کودکان تا 5 سال به صورت رایگان و بدون بلیط سفر می کنند.

بلیط را صرف نظر از هر کجا بازخرید کنید: این روش کار می کند