Amazon Prime Day 2022 در 12 و 13 جولای برگزار می شود – اما اولین پیشنهادات در حال حاضر آنلاین هستند. در میان چیزهای دیگر، شما می توانید دریافت کنید Echo Dot (نسل 4) با 19.99 یورو، یعنی کمتر از نصف قیمت معمولی (59.99 یورو).

Echo Dot (نسل چهارم)
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ما Echo Dot نسل سوم را برای انتشار در پاییز 2018 بررسی کردیم. بیهوده نبود که بلندگوی WLAN برای چند هفته فروخته شد: ارزش پولی خوبی ارائه می دهد. Echo Dot برای لذت بردن از موسیقی سطح بالا مناسب نیست – اما کیفیت صدای Echo Dot (نسل سوم) قطعا برای رادیو صبحگاهی در حمام و اخبار روی میز آشپزخانه کافی است. ویژگی اصلی البته این است دستیار صوتی الکسا. این گاهی اوقات پاسخ‌های رضایت‌بخشی می‌دهد، اما به ویژه در مورد سؤالات استاندارد در مورد آب و هوا یا با خلاصه اخبار مفید است. Echo Dot نسل چهارم کروی است و صدای بهتری نسبت به مدل قبلی خود دارد.

می توانید سایر بلندگوهای WiFi توصیه شده را در راهنمای خرید دقیق ما بیابید:

در برخی موارد، شما در حال حاضر کمتر از نیمی از قیمت معمولی را پرداخت می‌کنید: اسپیکر آمازون الکسا Echo Dot (نسل چهارم) و سایر مدل‌های اکو به‌عنوان بخشی از Prime Day 2022 تخفیف زیادی دارند.

Amazon Echo: چندین مدل ارزان تر در روز پرایم 2022