علاوه بر شبکه شعب متراکم آن Lidl همچنین یک فروشگاه آنلاین بسیار موفق – همیشه پر از پیشنهادات، همچنین از دنیای فناوری.
مقام پنجم: MediaMarkt
پس از آن پی پال (28.2 درصد)، بدهی مستقیم/ بدهی مستقیم (17.4 درصد) و کارت های اعتباری (11.4 درصد) قرار دارند. خرید اقساطی و تامین مالی تنها 2 درصد استفاده شده است.
سهم بازار روش های پرداخت در تجارت آنلاین در آلمان در سال 2021 به شرح زیر توزیع شد (منبع: Statista / EHI): محبوب ترین آنها خرید بر اساس فاکتور با 28.3 درصد
ارائه دهنده مد جایزه جایزه یکی از شرکت های تابعه Otto Group است.
گروه اتو همچنین شامل برندهایی مانند Manufactum، Bonprix و ارائه دهنده خدمات حمل و نقل هرمس است. بر اساس این نظرسنجی، 26 درصد اخیراً از اتو خرید کرده اند. گروه اتو در حال حاضر با اعداد قرمز دست و پنجه نرم می کند.
مقام سوم: زالاندو
جای تعجب نیست: 81 درصد از آلمانی ها اخیراً از سیاتل (ایالات متحده آمریکا) به غول فناوری اطلاعات سفارش داده اند. آمازون. بنیانگذار جف بزوس شروع به ارسال کتاب کرد، اما اکنون می توانید تقریباً هر چیزی را در آمازون و بازار یکپارچه دریافت کنید. بزوس در تابستان 2021 سمت مدیرعاملی خود را به اندی جاسی واگذار کرد.
مقام دوم: اتو
اتفاقاً “bon prix” فرانسوی در آلمانی به معنای “قیمت خوب” است.
رتبه هفتم: Ikea و H&M
حدود 49 میلیون نفر در آلمان خرید آنلاین می کنند و این روند رو به افزایش است. ما به شما نشان می دهیم که آلمانی ها ترجیح می دهند پول خود را با کدام ارائه دهندگان خرید آنلاین خرج کنند.
رتبه بندی محبوب ترین فروشگاه های آنلاین در آلمان 2022
تجارت آنلاین (تجارت الکترونیک B2C) یک تجارت غول پیکر است. در سال 2021، فروش در این منطقه در آلمان به 86.7 میلیارد یورو رسید (و در حال افزایش است)، یک محرک اصلی رشد همه گیری کرونا بوده و هست.