آلمان از اینجا خرید می کند: 7 فروشگاه آنلاین محبوب

علاوه بر شبکه شعب متراکم آن Lidl همچنین یک فروشگاه آنلاین بسیار موفق – همیشه پر از پیشنهادات، همچنین از دنیای فناوری.

مقام پنجم: MediaMarkt

پس از آن پی پال (28.2 درصد)، بدهی مستقیم/ بدهی مستقیم (17.4 درصد) و کارت های اعتباری (11.4 درصد) قرار دارند. خرید اقساطی و تامین مالی تنها 2 درصد استفاده شده است.

سهم بازار روش های پرداخت در تجارت آنلاین در آلمان در سال 2021 به شرح زیر توزیع شد (منبع: Statista / EHI): محبوب ترین آنها خرید بر اساس فاکتور با 28.3 درصد

ارائه دهنده مد جایزه جایزه یکی از شرکت های تابعه Otto Group است.

Bonprix در تجارت ثابت و همچنین آنلاین فعال است (منبع تصویر: Bonprix)

گروه اتو همچنین شامل برندهایی مانند Manufactum، Bonprix و ارائه دهنده خدمات حمل و نقل هرمس است. بر اساس این نظرسنجی، 26 درصد اخیراً از اتو خرید کرده اند. گروه اتو در حال حاضر با اعداد قرمز دست و پنجه نرم می کند.

مقام سوم: زالاندو

جای تعجب نیست: 81 درصد از آلمانی ها اخیراً از سیاتل (ایالات متحده آمریکا) به غول فناوری اطلاعات سفارش داده اند. آمازون. بنیانگذار جف بزوس شروع به ارسال کتاب کرد، اما اکنون می توانید تقریباً هر چیزی را در آمازون و بازار یکپارچه دریافت کنید. بزوس در تابستان 2021 سمت مدیرعاملی خود را به اندی جاسی واگذار کرد.

Fire TV Stick با کنترل صوتی الکسا

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/01/2023 00:15

مقام دوم: اتو

اتفاقاً “bon prix” فرانسوی در آلمانی به معنای “قیمت خوب” است.

رتبه هفتم: Ikea و H&M

حدود 49 میلیون نفر در آلمان خرید آنلاین می کنند و این روند رو به افزایش است. ما به شما نشان می دهیم که آلمانی ها ترجیح می دهند پول خود را با کدام ارائه دهندگان خرید آنلاین خرج کنند.

رتبه بندی محبوب ترین فروشگاه های آنلاین در آلمان 2022

تجارت آنلاین (تجارت الکترونیک B2C) یک تجارت غول پیکر است. در سال 2021، فروش در این منطقه در آلمان به 86.7 میلیارد یورو رسید (و در حال افزایش است)، یک محرک اصلی رشد همه گیری کرونا بوده و هست.



منبع

یک غول تخفیف آلمانی از Neckarsulm (بادن-وورتمبرگ) می آید که بین تاکستان ها قرار دارد.

شعبه Lidl در Königsallee دوسلدورف (منبع تصویر: GIGA)

داده‌های زیر از نظرسنجی جهانی مصرف‌کننده Statista به دست آمده است، دوره نظرسنجی بین ژانویه و دسامبر 2022 بوده است.

مقام اول: آمازون

Media-Saturn-Holding GmbH احتمالاً همه را در آلمان می شناسد. با صدها شعبه، دسترسی به Saturn و MediaMarkt در سراسر آلمان آسان است.

شعبه MediaMarkt در برلین (منبع تصویر: GIGA)

Fire TV Stick با کنترل صوتی الکسا

زالاندو هر طرفدار مد باید برای مدت طولانی با آن آشنا باشد. اگر هنوز آن را نمی دانید: Zalando Lounge باشگاه خرید Zalando است که در آن محصولات مارک با قیمت های بسیار پایین تری ارائه می شود.

تجارت ثابت توسط فروشگاه های آنلاین احاطه شده است. ظاهر از MediaMarkt 20 درصد از آلمانی ها اخیراً برای خرید استفاده می کنند.

مقام ششم: Bonprix

رتبه هفتم در میان محبوب ترین فروشگاه های آنلاین آلمانی به غول مبلمان سوئدی تعلق دارد IKEA. طرفداران فناوری احتمالاً با سیستم روشنایی خانه هوشمند Trådfri یا Ikea Livboj، شارژر بی سیم تلفن های همراه آشنا هستند. خرده فروش نساجی همتراز با Ikea است HM، همچنین از سوئد.

آلمانی ها چگونه پرداخت آنلاین را ترجیح می دهند؟

مقام چهارم: Lidl

اتو یک کهنه کار در چشم انداز خرده فروشی آلمان است، در عین حال بزرگترین خرده فروش آنلاین مبلمان و زندگی آلمان نیز می باشد. این شرکت اولین قدم خود را در زمینه تجارت الکترونیک در سال 1995 برداشت.

تحویل بسته با هرمس (منبع تصویر: Otto GmbH & Co KG)